^^ Onneks näit tulee harvemmin. Ekat pari päivää oli vähän sirkusta, mut nyt pystyn roikkuu tuol melkein koko ajan. Ehkä niiden kannattais palkata enemmän ku yks ohjelmoija...Mulla se toimii jo ihan suht hyvin. Välillä ei sivu lataa, mutta niitäkin tulee jo harvemmin.
No niinpä. Tuon sivun turvallisuus kyllä vähän arveluttaa.^^ Onneks näit tulee harvemmin. Ekat pari päivää oli vähän sirkusta, mut nyt pystyn roikkuu tuol melkein koko ajan. Ehkä niiden kannattais palkata enemmän ku yks ohjelmoija...
Mulle ainakin kone varoitteli että sivu epäluotettava, älä anna salasanoja eläkä mitään muitakaan tietoja:DNo niinpä. Tuon sivun turvallisuus kyllä vähän arveluttaa.
Mulla ei enää näytä sitä. Vaihdoin mun salasanan täysin uuteen silloin alussa, ihan vain ettei ole muiden some-sivujen kanssa sama D:Mulle ainakin kone varoitteli että sivu epäluotettava, älä anna salasanoja eläkä mitään muitakaan tietoja:D
Joo ehkä ihan fiksua. Mä en tosin vaivautunut luomaan käyttäjää:DMulla ei enää näytä sitä. Vaihdoin mun salasanan täysin uuteen silloin alussa, ihan vain ettei ole muiden some-sivujen kanssa sama D:
Mun oli nostalgian vuoksi pakko, hirveän koukuttava ja tunnen itseni jälleen15-vuotiaaksi :OJoo ehkä ihan fiksua. Mä en tosin vaivautunut luomaan käyttäjää:D
Itse en ikinä sitä pelannut msp:ssä olin kylläkin joskus, kunnes säikähdin yhtä halloween pääkoristetta enkä uskaltanut palata:DMun oli nostalgian vuoksi pakko, hirveän koukuttava ja tunnen itseni jälleen15-vuotiaaksi :O