Aihe vapaa Voivittu menkat alko taas yhtäkkiä

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Ja mulla on (onneks kylläki) mustat farkut. Ainut miinus on se että en nyt oo ihan varma että menikö läpi asti vai ei :DD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Yhtäkkiä? Mulla on yleensä aina niin että kyllä todellakin huomaa milloin alkaa olla menkat lähellä, kun sattuu tisseihin (tai on sillee arat?) Ja pilluun ja yms :D koko keho ihan erilaiselta tuntuu silloi, toki tää voi alkaa jo monta päivää aiemmin niin ei tiiä et millon tarkalleen alkais.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Yhtäkkiä? Mulla on yleensä aina niin että kyllä todellakin huomaa milloin alkaa olla menkat lähellä, kun sattuu tisseihin (tai on sillee arat?) Ja pilluun ja yms :D koko keho ihan erilaiselta tuntuu silloi, toki tää voi alkaa jo monta päivää aiemmin niin ei tiiä et millon tarkalleen alkais.
Oispa itelläki noin :'D
Mulla saattaa tulla rintakipuja ja runsasta valkovuotoa ennen menkkoja mut ne usein sit lähtee myös pois ja saattaa tulla kesken kierron :'D Et ei koskaan oikeen voi tietää et millo alakaa muuta ku et seuraa millintarkasti päivien määrää ja kulukee sit aina side varalta pikkuhousuissa xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Oispa itelläki noin :'D
Mulla saattaa tulla rintakipuja ja runsasta valkovuotoa ennen menkkoja mut ne usein sit lähtee myös pois ja saattaa tulla kesken kierron :'D Et ei koskaan oikeen voi tietää et millo alakaa muuta ku et seuraa millintarkasti päivien määrää ja kulukee sit aina side varalta pikkuhousuissa xD
Hah outoo :D joo oon sinänsä ite ihan tyytyväinen et mul on näin, et yleensä tiedän tosi hyvin millon on alkamassa, suurinpiirtein, mut sit taas se on... Vitu nice ku saattaa olla semi kovatkin kivut jo ennen ku näkyy yhtää verta missää. Niiku et se pitää alkaa jo etukäteen huoh :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Hah outoo :D joo oon sinänsä ite ihan tyytyväinen et mul on näin, et yleensä tiedän tosi hyvin millon on alkamassa, suurinpiirtein, mut sit taas se on... Vitu nice ku saattaa olla semi kovatkin kivut jo ennen ku näkyy yhtää verta missää. Niiku et se pitää alkaa jo etukäteen huoh :D
Joo no uskon et aika perseestä on :D Valamiiksi menkat kivuliaat nii sitte vielä muutenki pittää olla kipuja
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Yhtäkkiä? Mulla on yleensä aina niin että kyllä todellakin huomaa milloin alkaa olla menkat lähellä, kun sattuu tisseihin (tai on sillee arat?) Ja pilluun ja yms :D koko keho ihan erilaiselta tuntuu silloi, toki tää voi alkaa jo monta päivää aiemmin niin ei tiiä et millon tarkalleen alkais.
En ikinä tajua etukäteen ko ei oo mitään "oireita" enkä jaksa laskea :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
En ikinä tajua etukäteen ko ei oo mitään "oireita" enkä jaksa laskea :D
Kannattaa merkata johonkin sovellukseen (esim flo on hyvä), niin pysyt kartalla paremmin ja opit tuntemaan myös sen kierron ja mikä on normaalia ja mikä ei.
Ja siitä alkaa myös huomata jos vaikka onkin jotain oireita joita ei oo vaan ennen osannut yhdistää. Ne sovellukset myös laskee sun puolesta.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Kannattaa merkata johonkin sovellukseen (esim flo on hyvä), niin pysyt kartalla paremmin ja opit tuntemaan myös sen kierron ja mikä on normaalia ja mikä ei.
Ja siitä alkaa myös huomata jos vaikka onkin jotain oireita joita ei oo vaan ennen osannut yhdistää. Ne sovellukset myös laskee sun puolesta.
Oon kyllä merkannu kalenteriin mutta en jaksa välittää koska oli viimeks :D joku sovellus vois olla hyvä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Jep, mutta on ihan saakelin ärsyttävää että tyyliin tokana päivänä mulla mennee maha aina sekasin ":D
Aaahaaa tiedän tunteen. Ei kyllä käy joka kerta mulla, mutta joskus ööm yleensä ekana päivänä saattaa käydä niin jotenkin, mutta ONNEKSI ei kauhean usein kuitenkaan. Öööm tai en tiiä tai sitten se on vaan sattunu menkkojen aikaan eikä ne edes aiheuta sitä koska tosiaan meikällä saattaa niin käydä ihan ilmankin menkkoja. Joten... Oikeestaan se ei ehkä edes liity niin menkkoihin :D
 
Ylös Pohja