Lukio wanhojen parin saaminen

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Siis meil alkaa täs ihan lähiviikkoina wanhojen tanssien treenit eikä mulla oo vielkää paria.. Kuinka todennäkösesti siel kurssil on viel muitaki, joilla ei oo parii? Et jätänkö vaa välii vai meenkö sinne ku kurssi alkaa ja toivon et siel on joku muuki pariton? Tää mun parin hankinta on ollu hirveen epäonnista, koska eka yks puhu wanhoist ja tällee ja sit se oliki sillee juu hei vaan mää sainki jo parin itelleni, et tsemppii vaa. Sit yks kaveri anto toisen tyypin snäpin sillee et tol ei oo viel parii, et mee laittaa sille viestii. No mä laitoin pari päivää myöhemmi viestii, et hei onks sillee et sul ei edelleenkää oo parii, ku henkilö x mainitsi asiasta. Tää ei sit oo ikinä vastannu mun viestiin taikka lukenu sitä. Salee vaa puol swaipannu sen ja ollu sillee jaaha.
Niiku mul ei oo mitää hajuu, ketkä enää on parittomii ku en puhu nii monille ihmisille meijän koulus, tai jos puhun nii ne on semmosii joilla on jo pari tai ei aio alunperinkää tanssii wanhoi.. aaaaa turhauttaa ku ihmiset ei voi vastata viesteihinnnnn!! Haloo jos sul on jo pari, nii sano se äläkä jätä kokonaan vastaamatta
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Kannattaahan se mennä vaikkei paria olekaan, voihan sen sitten jättää kesken jos ei paria löydy. Meillä ainakin opettajat auttoi parin löytämisessä jos oli useampi ilman ja joskus taisi olla, että jossain kohtaa yksi tanssija sai toisen parin kun oli yksi ”ylimääräinen” mukana. Toki riippuu ehkä myös kuinka iso lukio on, että kuinka paljon parittomia opiskelijoita kurssille osallistuu.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Ei kannata parittomuuden takia jättää menemättä kurssille, jos muuten tuntuu siltä, että haluat osallistua. Riippuu tietenkin lukion koosta, mutta siellä voi hyvin olla vielä muitakin parittomia. Jos ei ole niin yleensä opettajat pyrkivät huolehtimaan, että kaikki halukkaat pääsevät mukaan.
 
Ylös Pohja