Lukio wanhojentanssit (pari tilanne) D:!!

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
(en tiiä onko oikee aihe alue taaskaan kerran, mutta noh xD)

kysyin siis joku kolme-neljä kuukautta sitten mun yhtä kaverii wanhojentansseihin pariks (ylläty yllätys hän oli myös mun ihastus. ...ja kaipa on edelleen). hän ei sillon antanu suoraa vastausta, että lähti harkitsee asiaa. ja kun meiän yhteinen kaveri tiedusteli häntä asiasta, niin hän kerto mulle, että tää kaveri aka ihastus selvästi miettii sitä ehotusta. noh...nyt alkaa pikku hiljaa stressaamaan, koska en yhtään tiiä mitä hän ajattelee asiasta. hän ei oo ees tuonu wanhojentansseja esille, että mä en tiiä mitä hän ajattelee siitä mun ehotuksesta. ja ihan just on kesäloma, eli...parin kuukauden päästä alkaa jo toinen lukio vuos ja se wanhojentanssi kurssi on siis kohta D:! mä en haluu mennä sinne kurssille epävarmasti, kun kaikilla muilla on parit selkeenä. rupesin tänään miettii, että jos laittaisin hälle kesälomalla viestii, että mitenkäs sen ehotuksen kaa... mutta mietin myös, etten haluu ns. painostaa häntä! en siis läheskään oo painostamassa häntä, eikä kysyminen nyt painostamista oo, mutten haluu antaa hälle semmosta kuvaa, että painostasin. voi hitto... pakko se kesälomalla kysyy oman mielenrauhan vuoks :')

ois vaan super kiva tanssii hänen kaa D: ei sillä, että mulla muita pari ehdokkaita ois mietittynä, mutta oishan se kiva nyt tanssii kaverin kaa! ja varmaan hänkin aattelee samoin -- että siis kaverin kaa ois kiva tanssii, koska...no kukapa ei haluis D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Voi ei. D: Kyllä sun nyt vaan pitää ottaa taas asia puheeksi. Sehän on voinut vaikka unohtaa miettiä. Eikä oo painostamista kysyä. Sano vaan vaikka, että voisiks se kohta päättää, tuleeko pariksi, kun sua stressaa tää juttu ja kurssi alkaa ihan kohta.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Voi ei. D: Kyllä sun nyt vaan pitää ottaa taas asia puheeksi. Sehän on voinut vaikka unohtaa miettiä. Eikä oo painostamista kysyä. Sano vaan vaikka, että voisiks se kohta päättää, tuleeko pariksi, kun sua stressaa tää juttu ja kurssi alkaa ihan kohta.
no joo, oikeessa oot D:! ja sitä just pelkäänkin, että onkohan unohtanu sen nyt, joten...pieni muistuttaminen varmasti tekis jotain :D! hmm...no joo, noin aion tehdä D:!
 
Ylös Pohja