Mielenterveys Wuhuu olen vihdoin hoidossa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,648
Reaktioarvo
2,893
Kade D: itselläni näköjään nimenomaan se terapia aiheuttaa itsetuhoisia kohtauksia:D ristiriitaista
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Onhan se eikä ollu ees ensimmäinen kerta vaan oon aikasemminki (eri) terapeutilta tullessa ollu about menossa tappaa itteni xD :/ näin toimii terapia meikäläisen kohdalla
Joillakin terapia voi alussa huonontaa vointia, mutta kannattaa vaan sinnikkäästi jatkaa. Lopettamisen sijaan kannattaa miettiä, mistä se huonompi olo tulee ja jutella sitten terapeutin kanssa siitä. Itellä ollut myös samoja ongelmia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,648
Reaktioarvo
2,893
Joillakin terapia voi alussa huonontaa vointia, mutta kannattaa vaan sinnikkäästi jatkaa. Lopettamisen sijaan kannattaa miettiä, mistä se huonompi olo tulee ja jutella sitten terapeutin kanssa siitä. Itellä ollut myös samoja ongelmia.
Itse asiassa se aikasempi tapaus niin lopetin silloin sen takia kun menin päivystykseen ja siellä mua kehotettiin lopettaa myös se terapia. Ja tämä nykyinen on nyt siis lyhyempi terapia, ei mikään semmonen kelan, joten ei tätä muutenkaan ihan hirveen montaa kertaa vissiin ole. Mutta joo,ens kerralla joka tapauksessa puhun tästä asiasta sen kanssa
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Onhan se eikä ollu ees ensimmäinen kerta vaan oon aikasemminki (eri) terapeutilta tullessa ollu about menossa tappaa itteni xD :/ näin toimii terapia meikäläisen kohdalla
Hui kamala D: mulla onnistuu nyt taas paremmin kuin aikasemmin. Kälätin tunnin pakko-oireistani ja melkein nukahdin siihen tuoliin :D on se kumma miten se joillakin toimii ja joillakin ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,648
Reaktioarvo
2,893
Hui kamala D: mulla onnistuu nyt taas paremmin kuin aikasemmin. Kälätin tunnin pakko-oireistani ja melkein nukahdin siihen tuoliin :D on se kumma miten se joillakin toimii ja joillakin ei
Niin on D''''::: mutta mulla se varmaan johtuu siitä kun puhuttii ihastusasioista ja sitten kun se asia on tietysti mulle niin kipeä ja otan tosi helposti kaiken "haukkumisena" tai en haukkumisena mut silleen itsetunto on niin paskana että hiphei.... Ainakin luulisin johtuvan siitä
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Niin on D''''::: mutta mulla se varmaan johtuu siitä kun puhuttii ihastusasioista ja sitten kun se asia on tietysti mulle niin kipeä ja otan tosi helposti kaiken "haukkumisena" tai en haukkumisena mut silleen itsetunto on niin paskana että hiphei.... Ainakin luulisin johtuvan siitä
Joo on tuo hirveää D: tunnustin sille asioita joita en tännekkään jakanut, enkä AIJO IHASTUA SIIHEN SAATANA.
 
Ylös Pohja