Seksuaalisuus & sukupuoli Yhest asiast oon kyl semi onnellinen

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Juu oon tässä miettinyt ja must on nyt alkanut tuntuu et oon vihdoin alkanut tajuumaan mun sukupuolta. Ja oon alkanut jotenki hyväksyy sitä myös. Tai must tuntuu et tänää ensimmäistä kertaa mulle tuli sellanen ihmeen rauhallinen olo sen suhteen. Ihan ku oisin nyt vihdoinkin tajunnu mistä on kyse 😍 en tiiä onko tää vaan väliaikasta mutta ainakin nyt on tosi helpottunu olo siitä, ihanaaaaa D: ja seksuaalisuuskin tuntuu tosi selkeeltä tai mul ei oo mitään epäselvyyttä enää siitä mikä oon. Ihan vitu jees kunpa tää rauhallinen olo säilyis

Emt se tunne oli tosi hassu ku tulin lenkiltä ja kuuntelin musaa ja yhtäkkiä olo tuntu tosi hyväksyvält ja onnelliselt mun sukupuolen suhteen, ja tuntu just siltä et nyt mä ehkä vihdoinkin tajuun asioita. Voinhan mä olla väärässäkin mut ei se ees häiritse mua vaikka olisinkin? Must tuntuu niiku mua ei enää kiinnostais se et feikkaanko vai en. Se on ihan sama mulle ja muutenki mitä väliii ei sen pitäis ketään muutakaan haitata vaikka olisinkin väärässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
No huoh ja taas epävarmuudet biseksuaalisuudesta. Tai oikeestaan emmä tiiä, ainoo asia mistä mä oon epävarma on se että oonko ollu OIKEESTI IHASTUNU kehenkään tyttöön. Koska tiedän sen et oon ollu tosissaan ihastunu poikiin, samoin seksuaalisista tunteista tiedän et mul on molempia kohtaan niitä, se on täysin selvä asia eikä se ahista mua varsinaisesti ku oon varma siitä. Mut oonko mä ollu Oikeesti oikeesti ihastunu kehenkään naiseen?

Se on ainut asia mikä mua häiritsee vieläkin. mut sit taas toisaalta tsekkasin äsken mun muistion mis jauhan m:stä jotain ja m on siis nainen. Ja siin on aika paljon tekstiä. Ja siis sen on pakko olla oikee ihastus koska tuskin raapustaisin siitä noin saatanasti tekstiä, jos en ois ollu tosissaan ihastunu siihen (ja oon varmaan vieläkin vaikken oo nähny sitä vuosiin). Joten AINAKIN yhteen naiseen oon ollu oikeasti oikeasti tosissani ihastunu, joten, i'm valid & bi enough. Eli mulla siis ON sekä seksuaalisia että romanttisia tunteita molempia sukupuolia kohtaan joten bro that's it.

Nyt voisin sit varmaan lopettaa tän epävarmuuden mutta kun en pysty. Mul jää varmaan ikuisiksi ajoiksi tää epävarmuus siitä että tykkäänkö tytöistä oikeest vai en. Must tuntuu et oon feikki vaikka en oo.

Ehkä mun pitäs puhua terapiassa tästä D: kuitenkin tää tuo mulle paljon ahistusta välillä kun en jotenkin vaa osaa uskoo itteeni siinä etten oo feikki. Tai siis mä yritän tajuta sen et oon OIKEESTI bi. Mut mun on vaikee hyväksyy sitä tai en tiiä.

Nii joo, vois ehkä puhua tästä. Luulen et se osais auttaa tässäkin asiassa ja ehkä tää nyt liittyy mun itsetuntoon muutenki, ni kyse ei varmaan oo pelkästään tästä asiasta edes.

En tiedä ihan ku mun päässä ois joku straight default, siis sellane et mun on PAKKO olla hetero kosk se on yleisintä. Must tuntuu et mul on joku pakkoajatus etten voi yksinkertaisesti olla mitenkään mitää muuta ku hetero, en vaa voi. Et se ei jotenkin ois mahollista.

Ja mä vaan haluaisin hyväksyä itteni sellasena ku oon, biseksuaalina D: damn. Rough times.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Ah, its probably this:


Huutista erityisesti tälle:
"Even positive or comical stereotypes can be detrimental if you feel like they don’t apply to you. You might think to yourself, “I hear that bis wear cuffed jeans and Vans, but I don’t wear those things. So am I not really bi? Should I start dressing like that?" or “Everyone says bis do finger guns and peace signs and they all sit weird. But I don’t make gestures, and I sit the regular way. So I guess I’m not bi then?""

Koska oon ajatellut just jotain ton suuntasta. Kans se "värjätyt hiukset" stereotypia. Vaikka tiiän et toi kuulostaa tosi turhalta mut oikeesti tunnistan ton ajatuksen itessäni, oon ajatellut niin monta kertaa, jopa ihan melkeen huomaamattani.

Sillee "oonko ees bi jos en värjää hiuksiani tai jos mul ei oo sellasta art girl lookkia" :Dd

Niiku exactly tää: https://images.app.goo.gl/nvBYrVLWTiu9JpyPA

Oikeest, meiän on PAKKO lopettaa stereotypioiden vahvistaminen, vaatteet ja ulkonäkö tai mikään muukaan ei liity suuntautumiseen. Ainoa mikä tekee sun suuntautumisen on tasan tarkkaan vaan se kenestä sä tykkäät. Ulkonäkö ja tyyli ei liity siihen, miks oikeest on olemassa tollasia stereotypioita.

Koska niiku mä en helvetissäkään näytä ton kuvan tytöltä ja oon silti biseksuaali, miks muka en vois olla? Mut siit ihan oikeestiki tulee sellanen olo et ei mukamas vois olla jos ei oo sellane ku "muutki biseksuaalit" mmmm sure.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Aion kuunnella tästä lähtien pelkästään Frank oceanin chanelia jos se vaikka bisexual anthemina sais mut itsevarmemmaks :DDDD no ei kai ny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Ah nvm inhoon lgbt-yhteisöä (en jokaista homoa vaan niitä joitain jotka on ihan vitun ärsyttäviä) ja enkä oo yhtään mitään. En oo sen paremmin hetero mutta en kyllä biseksuaalikaan. Että silleen.

Oon vaan nähny nyt ihan liikaa vittumaista paskaa asiaan liittyen ja tänää vihdoin meni lopullisesti hermo koko yhteisöön. Menee mielenterveys jos niissä ympyröissä pyörii liikaa. Muutenki sadat eri termit tekee enemmän haittaa kuin mitään hyvää ja se on fakta. Joojoo "jotkut haluu määritellä ittensä tarkasti" niin varmasti niinhä mäkin halusin, mutta sitä tarvetta tuskin olis alunperin ollu jos tää paska ei olis koko ajan esillä jossain emt esim YouTubessa yms. Mä ainakin muistan hyvin ettei mulla ollu läheskään näin isoja ongelmia asian kanssa sillon kun olin peruskoulussa. Pohdin asiaa, mut se ei todellakaan ahistanu näin paljon. Mun ocd sitä paitsi sekoo tästä määrittelystä ja sen takia oikeesti vihaan sitä että noit juttui ei pääse karkuun. Pls, antakaa olla. Ei oo worth it. Ei ainakaan mulle. Missään ton yhteisön touhuissa ei oo yhtään mitään järkee. Ja se ei tarkota sitä etteikö kaikki sais olla omia ittejään, mut ei vittu 95 % lgbt-yhteisön puuhastelusta on täyttä paskaa. En todellakaan halua mitään tekemistä ton kanssa. En todellakaan määrittele itteeni yhtään millään noiden termeillä, en heterokskaan mut kuitenkin.

Mul menee vaan totaalisesti kuppi nurin koska tää vaikuttaa mun ocd:hen tosi pahasti ni ehkä sen takii oon tosi vittuuntunu.. mun pitää lopettaa näiden oireiden boostaaminen ja itteni ettiminen. Mun ei tarvi ettii itteäni, koska tällä tavalla en ainakaan koskaan löydä sitä. Eikä mun tarvi edes löytää. Mä hämmennyn vaan entisestään kun yritän löytää itelleni jotain labelia. Vittuun kaikki tää. En tarvii tätä. Ymmärrän täysin miks ihmiset vihaa lgbt-yhteisöä, siis en ymmärrä miks ihmiset vihaa homoja mut ymmärrän sen et ne vihaa näitä satojen eri termien keksijöitä. Homoseksuaalit ja tumblr-hiutaleet on kaks täysin eri asiaa. You can't change my mind.

Inhosin tota tumblr shittiä jo aiemminkin mut jostain syystä mun oli pakko tutkii asiaa varmaan koska mun ocd alko kehittää oireita siit et mun pitää labeloida itteni jotenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Lmao oikeasti haluan irti tästä paskasta, labelointi on idiooteille.

Vaikka toki ymmärrän sen sinänsä, mutta mulla Se ei aiheuta mitään hyvää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Basically en haluu toisaalta tuomita ketään mut toisaalta kuitenkin toivoisin et useampi ihminen kaihtais määrittelyjä. Olis niin mahtavaa vaan että kaikki olis mitä on mut ei olis mitään turhia lokeroita ja termejä. Tiedän et kieles on muutenki lokeroita kaikelle, mut silti. En vaan tykkää tästä lokerointikulttuurista fr. En tykkää siitäkään että ihmiset jaetaan uskonnon tai ihonvärin mukaan. Niiku antakaa vaan olla. Ei pidä antaa erilaisuuksien määritellä ihmisiä vaan kaikkien pitäs tajuta se et se mikä on samaa nii kaikki on ihmisiä kuitenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Toivon vaan että mun ocd-oireet nyt rauhottuis eikä mun tarvis enää määritellä mitää. Se on niin turhaa. Miks sitä pitää edes miettiä? Ei pidä.
 
Ylös Pohja