Opiskelu Yks opettaja roastas mut tänään koulus. ;(

Opiskelu ja itseopiskelu

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Meillä oli siis pääsykoeharjoitustehtävien palaite koulun kesken. Käytiin siis jokasen tehtävät läpi, tulkittiin niitä ja annetttiin kommentteja. Tilaisuudessa oli mukana kaks opee, sanotaan vaikka ope A ja ope B.

Sit kun oli mun vuoro, niin mun tehtävästä tuli lähinnä vaan negatiivista palautetta. Harmitti kyl paljon, kun oletin mun tehtävän olevan superonnistunut (oli siis aiheeltaan aika omaperäinen, mitä tehtävässä just etittiin).

Eikä siinä vielä kaikki. Toi itse negatiivisen palautteen saaminen ei sinänsä ollut hirveetä, vaan ope A:n aiheeseen liittymättömät kommentit tehtävää kohtaan. Jo heti tehtävän tullessa valkokankaalle tykistä alko tää maikka purskajtaa nauruun ja haukkua lyttyyn värikynällä väritystapaa. Sanottakoot tässä väliin, että valintakoeharjoituksessa itse työn teknisellä toteutuksella tai esteettisyydellä ei ole väliä graafisen suunnittelun valintakokeissa vaan sillä idealla ja miten idea on toteutettu paperille. Ja tää maikka viel ennen luentoo mainitsi tän, mutta silti aina kommentoi jokaisen värikynällä teknisesti tökerösti värittäneen väritystapaa. :D Itse siis osaan kyl paremmin piirtää värikynillä kuin miten työhöni väritin. Koska aikaa ei ole valintakokeissa tarpeeksi värittää mestarimaisesti ja koska työn ei tarvitse olla esteettisesti hieno ollakseen hyvä arvioijien silmissä, niin tein värityksen vähemmän hienosti.

Ja sit tää ope A alko muun muassa kommentoimaan mun työn päähahmon anatomiaa, vaikkei itse tehtävässä arviointikriteerinä ollut anatomian saati värityksen tekninen toteuttaminen. :D Sinänsä ymmärtäisin ton anatomia jutun, jos hahmon kehonkielestä ei käy ilmi, mitä hän kuvassa tekee, mutta ooet A ja B ymmärsivät hahmon kehonkielestä hyvin, mitä hän yritti eleillään sanoa. Ja siis oli osalla muullakin työssä anatomiassa kömpelyyttä (mutta siis silti kehonkieli oli hyvin ymmärrettävissä, kuten munkin työssä), mut ei tää maikka sanonnu niihin mitään. :D Tuli siis olo, että tää maikka yritti vittuilumielessään etsiä työstäni lisää ongelmakohtia, mitkä eivät itse arviointikriteereihin kuulu.

Ja siis tosta tuli mulle tosi paha mieli ja meinasin jopa itkee luennon aikana. Tuli olo, että tulin julkisen nolauksen kohteeksi, erityisesti, kun luokkalaisemme tunnistaa piirrostyylistämme jokaisen työmme. Tosin ei mun luokkalaiset työtäni open kommenteista huolimatta pilkanneet. Yksi jopa kehui työtäni luennon jälkeen. :D

Mut kyl tosta ope A:n kommenteista tuli epävarma olo, että epäonnistuiko työni valintakoetehtävänä, vai oliko vaan maikalla tarve ottaa valta käsiinsä ja piruilla. Ja siis sanottakoot vielä, että mun luokkalaiset jopa ihmetteli sitä, miksi maikat eivät yhtä toisen oppilaan tehtävää tulkinneet hyvin, vaikka siinä näky suht selkeesti, mitä tekijä yritti työllään sanoa. :D

Ja tuli kyl aika tyly kuva tosta maikasta tän tapauksen jälkeen. Teki jopa ruokailussa mieli heittää mun kahvet sen päälle, kun se mun edessä yhes kohtaa oli. :D ☕ Sen käytöksestä tuli mieleen se, kun American Idolissa kerran tuomarit pilkkas yhden huonon laulajan rautoja.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Meillä oli siis pääsykoeharjoitustehtävien palaite koulun kesken. Käytiin siis jokasen tehtävät läpi, tulkittiin niitä ja annetttiin kommentteja. Tilaisuudessa oli mukana kaks opee, sanotaan vaikka ope A ja ope B.

Sit kun oli mun vuoro, niin mun tehtävästä tuli lähinnä vaan negatiivista palautetta. Harmitti kyl paljon, kun oletin mun tehtävän olevan superonnistunut (oli siis aiheeltaan aika omaperäinen, mitä tehtävässä just etittiin).

Eikä siinä vielä kaikki. Toi itse negatiivisen palautteen saaminen ei sinänsä ollut hirveetä, vaan ope A:n aiheeseen liittymättömät kommentit tehtävää kohtaan. Jo heti tehtävän tullessa valkokankaalle tykistä alko tää maikka purskajtaa nauruun ja haukkua lyttyyn värikynällä väritystapaa. Sanottakoot tässä väliin, että valintakoeharjoituksessa itse työn teknisellä toteutuksella tai esteettisyydellä ei ole väliä graafisen suunnittelun valintakokeissa vaan sillä idealla ja miten idea on toteutettu paperille. Ja tää maikka viel ennen luentoo mainitsi tän, mutta silti aina kommentoi jokaisen värikynällä teknisesti tökerösti värittäneen väritystapaa. :D Itse siis osaan kyl paremmin piirtää värikynillä kuin miten työhöni väritin. Koska aikaa ei ole valintakokeissa tarpeeksi värittää mestarimaisesti ja koska työn ei tarvitse olla esteettisesti hieno ollakseen hyvä arvioijien silmissä, niin tein värityksen vähemmän hienosti.

Ja sit tää ope A alko muun muassa kommentoimaan mun työn päähahmon anatomiaa, vaikkei itse tehtävässä arviointikriteerinä ollut anatomian saati värityksen tekninen toteuttaminen. :D Sinänsä ymmärtäisin ton anatomia jutun, jos hahmon kehonkielestä ei käy ilmi, mitä hän kuvassa tekee, mutta ooet A ja B ymmärsivät hahmon kehonkielestä hyvin, mitä hän yritti eleillään sanoa. Ja siis oli osalla muullakin työssä anatomiassa kömpelyyttä (mutta siis silti kehonkieli oli hyvin ymmärrettävissä, kuten munkin työssä), mut ei tää maikka sanonnu niihin mitään. :D Tuli siis olo, että tää maikka yritti vittuilumielessään etsiä työstäni lisää ongelmakohtia, mitkä eivät itse arviointikriteereihin kuulu.

Ja siis tosta tuli mulle tosi paha mieli ja meinasin jopa itkee luennon aikana. Tuli olo, että tulin julkisen nolauksen kohteeksi, erityisesti, kun luokkalaisemme tunnistaa piirrostyylistämme jokaisen työmme. Tosin ei mun luokkalaiset työtäni open kommenteista huolimatta pilkanneet. Yksi jopa kehui työtäni luennon jälkeen. :D

Mut kyl tosta ope A:n kommenteista tuli epävarma olo, että epäonnistuiko työni valintakoetehtävänä, vai oliko vaan maikalla tarve ottaa valta käsiinsä ja piruilla. Ja siis sanottakoot vielä, että mun luokkalaiset jopa ihmetteli sitä, miksi maikat eivät yhtä toisen oppilaan tehtävää tulkinneet hyvin, vaikka siinä näky suht selkeesti, mitä tekijä yritti työllään sanoa. :D

Ja tuli kyl aika tyly kuva tosta maikasta tän tapauksen jälkeen. Teki jopa ruokailussa mieli heittää mun kahvet sen päälle, kun se mun edessä yhes kohtaa oli. :D ☕ Sen käytöksestä tuli mieleen se, kun American Idolissa kerran tuomarit pilkkas yhden huonon laulajan rautoja.
Kuulostaa hirveältä. Mutta jos pääset, niin tän open kommentit alkaa naurattaa ja ehkä koet sääliä tuollaista opettajaa kohtaan. Hyvä elämä varmaan, jos päivän kohokohta on nauraa oppilaiden töille. Miksi tuollainen henkilö edes on opettajan hommissa? Varmaan itse tekisin jonkun kantelun. Varsinkin jos kurssista pitää maksaa.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Meillä oli siis pääsykoeharjoitustehtävien palaite koulun kesken. Käytiin siis jokasen tehtävät läpi, tulkittiin niitä ja annetttiin kommentteja. Tilaisuudessa oli mukana kaks opee, sanotaan vaikka ope A ja ope B.

Sit kun oli mun vuoro, niin mun tehtävästä tuli lähinnä vaan negatiivista palautetta. Harmitti kyl paljon, kun oletin mun tehtävän olevan superonnistunut (oli siis aiheeltaan aika omaperäinen, mitä tehtävässä just etittiin).

Eikä siinä vielä kaikki. Toi itse negatiivisen palautteen saaminen ei sinänsä ollut hirveetä, vaan ope A:n aiheeseen liittymättömät kommentit tehtävää kohtaan. Jo heti tehtävän tullessa valkokankaalle tykistä alko tää maikka purskajtaa nauruun ja haukkua lyttyyn värikynällä väritystapaa. Sanottakoot tässä väliin, että valintakoeharjoituksessa itse työn teknisellä toteutuksella tai esteettisyydellä ei ole väliä graafisen suunnittelun valintakokeissa vaan sillä idealla ja miten idea on toteutettu paperille. Ja tää maikka viel ennen luentoo mainitsi tän, mutta silti aina kommentoi jokaisen värikynällä teknisesti tökerösti värittäneen väritystapaa. :D Itse siis osaan kyl paremmin piirtää värikynillä kuin miten työhöni väritin. Koska aikaa ei ole valintakokeissa tarpeeksi värittää mestarimaisesti ja koska työn ei tarvitse olla esteettisesti hieno ollakseen hyvä arvioijien silmissä, niin tein värityksen vähemmän hienosti.

Ja sit tää ope A alko muun muassa kommentoimaan mun työn päähahmon anatomiaa, vaikkei itse tehtävässä arviointikriteerinä ollut anatomian saati värityksen tekninen toteuttaminen. :D Sinänsä ymmärtäisin ton anatomia jutun, jos hahmon kehonkielestä ei käy ilmi, mitä hän kuvassa tekee, mutta ooet A ja B ymmärsivät hahmon kehonkielestä hyvin, mitä hän yritti eleillään sanoa. Ja siis oli osalla muullakin työssä anatomiassa kömpelyyttä (mutta siis silti kehonkieli oli hyvin ymmärrettävissä, kuten munkin työssä), mut ei tää maikka sanonnu niihin mitään. :D Tuli siis olo, että tää maikka yritti vittuilumielessään etsiä työstäni lisää ongelmakohtia, mitkä eivät itse arviointikriteereihin kuulu.

Ja siis tosta tuli mulle tosi paha mieli ja meinasin jopa itkee luennon aikana. Tuli olo, että tulin julkisen nolauksen kohteeksi, erityisesti, kun luokkalaisemme tunnistaa piirrostyylistämme jokaisen työmme. Tosin ei mun luokkalaiset työtäni open kommenteista huolimatta pilkanneet. Yksi jopa kehui työtäni luennon jälkeen. :D

Mut kyl tosta ope A:n kommenteista tuli epävarma olo, että epäonnistuiko työni valintakoetehtävänä, vai oliko vaan maikalla tarve ottaa valta käsiinsä ja piruilla. Ja siis sanottakoot vielä, että mun luokkalaiset jopa ihmetteli sitä, miksi maikat eivät yhtä toisen oppilaan tehtävää tulkinneet hyvin, vaikka siinä näky suht selkeesti, mitä tekijä yritti työllään sanoa. :D

Ja tuli kyl aika tyly kuva tosta maikasta tän tapauksen jälkeen. Teki jopa ruokailussa mieli heittää mun kahvet sen päälle, kun se mun edessä yhes kohtaa oli. :D ☕ Sen käytöksestä tuli mieleen se, kun American Idolissa kerran tuomarit pilkkas yhden huonon laulajan rautoja.
Ja tietty jos on tarpeeks rohkeutta, niin keskeyttäis vaan opettajan arvioinnin ja sanois ettei sillä värityksellä ole mitään väliä. Että miksi hän takertuu epäolennaisuuksiin
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kuulostaa hirveältä. Mutta jos pääset, niin tän open kommentit alkaa naurattaa ja ehkä koet sääliä tuollaista opettajaa kohtaan. Hyvä elämä varmaan, jos päivän kohokohta on nauraa oppilaiden töille. Miksi tuollainen henkilö edes on opettajan hommissa? Varmaan itse tekisin jonkun kantelun. Varsinkin jos kurssista pitää maksaa.
Ja tietty jos on tarpeeks rohkeutta, niin keskeyttäis vaan opettajan arvioinnin ja sanois ettei sillä värityksellä ole mitään väliä. Että miksi hän takertuu epäolennaisuuksiin
Njaa-a, kai se on opettajan hommis, että se voi nauraa oppilaiden amatöörimäisille töille. 🤔

En koe olevani mielestäni erityisen arka mielipiteitä ilmaistessani, mutta tommosessa hankalassa tilanteessa on vaikea avata suutaan, kun pelottaa osoittaa koko koululle, kuka open haukkuman työn on tehnyt. 😅

Ja siis samana päivänä olleasani asuntolan saunassa muu saunaväki ihmetteli saamiani kommentteja, sillä heidän mielestään työni oli hyvä. Yksi heistä jopa kehui työni päähahmon asusteen yksityiskohtia (työ keskittyi siis hahmosuunnitteluun), niin ihmetystä tulikin siitä, että miksi maikat eivät pistäneet tohon mitään huomiota (kehuivat siis he muiden töiden asuja). Ja siis sain myös saunaväeltä kuulla, että muissa luokissa ihmeteltiin sitä, kuinka maikat tulkitsi heidän työnsä päin prinkkalaa. Meidänkin luokassa myös pari ihmetteli tätä yhden työn osalla.

Ja huomenna on taas uusi pääsykoeharjoitus, tän ope A:n järjestämänä. Kuumottaa sikana, että tää sama tyyppi saa nauraa vedet silmissä mun töille uudestaan.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Njaa-a, kai se on opettajan hommis, että se voi nauraa oppilaiden amatöörimäisille töille. 🤔

En koe olevani mielestäni erityisen arka mielipiteitä ilmaistessani, mutta tommosessa hankalassa tilanteessa on vaikea avata suutaan, kun pelottaa osoittaa koko koululle, kuka open haukkuman työn on tehnyt. 😅

Ja siis samana päivänä olleasani asuntolan saunassa muu saunaväki ihmetteli saamiani kommentteja, sillä heidän mielestään työni oli hyvä. Yksi heistä jopa kehui työni päähahmon asusteen yksityiskohtia (työ keskittyi siis hahmosuunnitteluun), niin ihmetystä tulikin siitä, että miksi maikat eivät pistäneet tohon mitään huomiota (kehuivat siis he muiden töiden asuja). Ja siis sain myös saunaväeltä kuulla, että muissa luokissa ihmeteltiin sitä, kuinka maikat tulkitsi heidän työnsä päin prinkkalaa. Meidänkin luokassa myös pari ihmetteli tätä yhden työn osalla.

Ja huomenna on taas uusi pääsykoeharjoitus, tän ope A:n järjestämänä. Kuumottaa sikana, että tää sama tyyppi saa nauraa vedet silmissä mun töille uudestaan.
Kerro miten se menee. Ja joo en syytä, jos et uskalla sanoo mitään. En kyllä mäkään ehkä uskaltais, ellei mulla olis valmiiks itsevarmuutta jostain onnistumisesta esim. olisin onnistunut myymään omaa taidetta tai saanu paljon näyttökertoi ja hyvii kommenttei netissä.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kerro miten se menee. Ja joo en syytä, jos et uskalla sanoo mitään. En kyllä mäkään ehkä uskaltais, ellei mulla olis valmiiks itsevarmuutta jostain onnistumisesta esim. olisin onnistunut myymään omaa taidetta tai saanu paljon näyttökertoi ja hyvii kommenttei netissä.
No, tänään oli se harjoitustunti. Saatiin tehtävänanto ja lopputunti oli aikaa suunnitella työn rakenne. Saatiin tällä kertaa paljon haastavampi työ, mikä on ihan ymmärrettävää, sillä pääsykokeissa esiintyy paljon tuonkaltaisia tehtäviä. :D

Ja siis tää ope selitti tunnin aikana, ettei teknisellä toteutuksella todella ole mitään tekemistä pääsykoetilaisuudessa. Eli että se teknisen toteutuksen kommentointi, mitä ne siellä palautetunnilla antavat, ei tule mitenkään vaikuttamaan pääsykokeissa. Sanoi siis kommentoivansa teknistä toteutusta vaan sen takia, että opittaisiin toisiltamme teknisiä taitoja. Sinänsä kiva idea, mutta hassua kommentoida teknistä toteutusta pääsykoeharjoituksissa, sillä tämmösissä tehtävissä harjoitellaan pääsykokeita varten (eli siis on tarkoitus oppia luomaan omaperäisiä ja yllättäviä ideoita sekä arviointikriteereihin panostautumista) eikä itse teknistä toteutusta. 🤔 Mielestäni tommoiset kommentit kannattais mieluiten opiskelun varsinaisissa töissä antaa, sillä niissä on enemmäm aikaa panostautua työn esteettisyyteen.

Ja siis jos tehtävänanto tai arviointikriteeri pakottaa tekemään työ esteettisesti kauniiksi, niin kyl sitten on ok hyvä teknistä taitoa arvioida. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kerro miten se menee. Ja joo en syytä, jos et uskalla sanoo mitään. En kyllä mäkään ehkä uskaltais, ellei mulla olis valmiiks itsevarmuutta jostain onnistumisesta esim. olisin onnistunut myymään omaa taidetta tai saanu paljon näyttökertoi ja hyvii kommenttei netissä.
No, tänään oli se luento, ja kuten arvata saattaa, paskasti se meni. Opet ei yhtään ymmärtäneet mun tuon ideaa, vaikka ne selvästi toin kuvassa esille. Yks yleisöstä tiesi sen ja sen sanottuaan olivat maikat aivan ihmeissään. Ja siis moni on valittanut siitä, kuinka he tulkitsevat ilmiselvät asiat päin metsää. Sitä mä mietin, et onko tämmösii tapauksii pääsykokeiden tehtävänarviointiraadissakin. 😒
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
hyi kauhee miten ilkeeltä kuulostaa ja miulle tuli tosi epämukava olo siun puolesta, kun luin tuota tekstii D: en yhtään ihmettele, että tuli epävarma olo, kun ois tullu miullekin ja kuolisin siihen kiusaantuneeseen oloon, jos joku naurais miun työlle jatkuvasti, eikä pystyis olee ees hetken vertaa asiallinen D:

tän kesun otsikosta miulle tuli vaan flashbackina ne hetket, kun matikan ja hissan ope roastanu miut maasta taivaaseen, mutta hyö on sentään vitsillä (no matikan opesta ei ikinä tiiä ja hissan open vitsit vähän sus, kun yks kerta sano, että "hei tiiätkö mitä - sie oisit hyvä natsi johtaja" :')), ettei miulla oo tullu niistä kauhee olo, vaan oon ottanu ne huumorilla justiinsa. mutta mie en vois, tai en haluu kuvitella, että miten kauheelta ja epämukavalta tuntuis olla tuossa tilanteessa D:
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
hyi kauhee miten ilkeeltä kuulostaa ja miulle tuli tosi epämukava olo siun puolesta, kun luin tuota tekstii D: en yhtään ihmettele, että tuli epävarma olo, kun ois tullu miullekin ja kuolisin siihen kiusaantuneeseen oloon, jos joku naurais miun työlle jatkuvasti, eikä pystyis olee ees hetken vertaa asiallinen D:

tän kesun otsikosta miulle tuli vaan flashbackina ne hetket, kun matikan ja hissan ope roastanu miut maasta taivaaseen, mutta hyö on sentään vitsillä (no matikan opesta ei ikinä tiiä ja hissan open vitsit vähän sus, kun yks kerta sano, että "hei tiiätkö mitä - sie oisit hyvä natsi johtaja" :')), ettei miulla oo tullu niistä kauhee olo, vaan oon ottanu ne huumorilla justiinsa. mutta mie en vois, tai en haluu kuvitella, että miten kauheelta ja epämukavalta tuntuis olla tuossa tilanteessa D:
Juu ja noloa oli olla siinä tilanteessa, kun mun luokkalaiset tunnistavat toisten työn piirrostyylin perusteella. Mäkin tunnistan melkeen aina meidän luokkalaisten työt. Sinänsä tuosta luennosta jäi vähän mietityttämään, miten mun työ epäonnistui pääsykoetehtävänä. Luulisin ehkä sen takia, että idea ei ollut tarpeeksi nerokas, sillä pääsykoetehtävien ideoinnissa pitää vahvasti rikkoa perinteisiä rajoja.

Ja tuosta sun kokemuksesta tuli mulla mieleen lukion fysiikan ope, joka syytti lähes jokaista oppilasta tyhmäksi kursseilla. Tällä opella on ollut jo pitkään tommonen maine, ja Demissäkin tosta opesta puhuttiin. :D Ennen kun edes koko koulussa alotin, niin oli kiva kuulla, että tulevassa lukiossani on tollanen ope. Kerran muistan hänen nöyryyttäneen yhtä oppilasta kaikkien nähden yhellä kursilla.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Juu ja noloa oli olla siinä tilanteessa, kun mun luokkalaiset tunnistavat toisten työn piirrostyylin perusteella. Mäkin tunnistan melkeen aina meidän luokkalaisten työt. Sinänsä tuosta luennosta jäi vähän mietityttämään, miten mun työ epäonnistui pääsykoetehtävänä. Luulisin ehkä sen takia, että idea ei ollut tarpeeksi nerokas, sillä pääsykoetehtävien ideoinnissa pitää vahvasti rikkoa perinteisiä rajoja.

Ja tuosta sun kokemuksesta tuli mulla mieleen lukion fysiikan ope, joka syytti lähes jokaista oppilasta tyhmäksi kursseilla. Tällä opella on ollut jo pitkään tommonen maine, ja Demissäkin tosta opesta puhuttiin. :D Ennen kun edes koko koulussa alotin, niin oli kiva kuulla, että tulevassa lukiossani on tollanen ope. Kerran muistan hänen nöyryyttäneen yhtä oppilasta kaikkien nähden yhellä kursilla.
no ihan varmana D:! hmm...mie uskon, että jäi epävarma olo, mutta sie varmasti kuitenkin yritit parhaas D: vaikka idea ei ois ollu kaikista luovin, niin ei sen takii silti saa nauraa...

oh God...varmasti tosi kiva tietää etukäteen, että tommonen opettaja tulossa D: ja ihan hirveetä... miun unelmana ois olla psykologian opettaja ja mie ehottomasti haluisin olla oppilaitten tukena, enkä nöyryyttää ketään....
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
no ihan varmana D:! hmm...mie uskon, että jäi epävarma olo, mutta sie varmasti kuitenkin yritit parhaas D: vaikka idea ei ois ollu kaikista luovin, niin ei sen takii silti saa nauraa...

oh God...varmasti tosi kiva tietää etukäteen, että tommonen opettaja tulossa D: ja ihan hirveetä... miun unelmana ois olla psykologian opettaja ja mie ehottomasti haluisin olla oppilaitten tukena, enkä nöyryyttää ketään....
Joo, yritin parhaani mukaan tehdä tehtävän. Käytin ideointiin paljonkin aikaa.

Ja kun sitä opee miettii, niin kummastuttaa se, miks se on tos meidän lukios ollut ainakin kymmenen vuotta (monet niistä demittäjistä kävi kyseistä lukioo yli kymmenen vuotta sitten), jos sen työ on kyllästyttävää. :D Yks mun tuttu samasta lukiosta mietti samaa, kun kerroin sille noista demittäjien kommenteista.

Ja musta semmoset opet on ihanii, jotka ovat oppilaiden tukena mahdollisuuksien mukaan. <3 Erityisesti psykan opena olisi musta vähän ristiriitaista, jos ope olisi todella syyllistävä. 🤔 Mut onneks opettajan ammatissa on nykyään yhä enemmän otettu opettajan käytös huomioon ja ettei enää ihanneopettajana pidetä tiukkapipoista saarnaajaa. 👍🏽
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Joo, yritin parhaani mukaan tehdä tehtävän. Käytin ideointiin paljonkin aikaa.

Ja kun sitä opee miettii, niin kummastuttaa se, miks se on tos meidän lukios ollut ainakin kymmenen vuotta (monet niistä demittäjistä kävi kyseistä lukioo yli kymmenen vuotta sitten), jos sen työ on kyllästyttävää. :D Yks mun tuttu samasta lukiosta mietti samaa, kun kerroin sille noista demittäjien kommenteista.

Ja musta semmoset opet on ihanii, jotka ovat oppilaiden tukena mahdollisuuksien mukaan. <3 Erityisesti psykan opena olisi musta vähän ristiriitaista, jos ope olisi todella syyllistävä. 🤔 Mut onneks opettajan ammatissa on nykyään yhä enemmän otettu opettajan käytös huomioon ja ettei enää ihanneopettajana pidetä tiukkapipoista saarnaajaa. 👍🏽
sen mie uskon D:!

no toi on kyl oikeesti tosi jännää, että jos työ ei kiinnosta, niin silti sitä siellä ollaan :D eikä sitä sais missään nimessä oppilaisiin purkaa.

semmoset opet on just parhaita ja tärkeitä <3 (ois tärkeetä, että lapsen elämässä ois ees yks luotettava aikunen ja ihan huippuu jos opettaja ois yks niistä). no jep, se ois kyl tosi ristiriitasta psykan opelta :D mie oon samaa mieltä :)! se on tosi huippuu, että ollaan menty tavallaan eteenpäin!
 
Ylös Pohja