Yläkerran naapurit

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Yläkerran naapurit päättäneet ettei korona koske heitä ja rallastavat kuin olisivat mestareita. Vissiin pelaavat beer pongia kans ku kuulen pallon pomppivan lsttialla
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Enkä siis tahdo vaikuttaa kukkahattutädiltä mut olis kiva nukkuu
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,420
Reaktioarvo
8,618
Itsellä on ongelma yläkerran naapurin jätkien kanssa. Joka yö ne tänne murtautuu ja jättävät vaan Boston-sätkät tuhkakuppiin.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
885
Reaktioarvo
1,580
Yläkerran naapurit päättäneet ettei korona koske heitä ja rallastavat kuin olisivat mestareita. Vissiin pelaavat beer pongia kans ku kuulen pallon pomppivan lsttialla
Tiedän tunteen. Me kyllä asutaan ylimmässä kerroksessa mutta alakerran naapurit on aika kovia bilettämään jopa arkipäivisin. Asutaan pienessä kerrostalossa jossa suurin osa 18-25 vuotiaita ja meidän talous luultavasti ainut joka käy töissä ja pitäisi arkiyöt saada nukuttua. Olen jo kerran yhdestä seinänaapuristamme valittanut kun hirveä huutaminen, kiljuminen rappukäytävässä ja musiikin kuuntelu kesti klo 23 aamu klo 6 asti. Onneksi hän on nyt osannut olla hiljaa.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Eräät naapurini tykkäävät pitää kovaäänisiä illanistujaisia erityisesti sunnuntain ja maanantain välisinä öinä. Voiko kettumaisempaa ajankohtaa ollakaan etenkin työssäkäyvien näkökulmasta. :D Ja tosiaan, koko tämän korona-ajan läpi ovat juhlineet isolla porukalla jatkuvasti.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,141
Reaktioarvo
1,052
Mun naapurit pitää aika bileitä ja kutsuu koko kylän sinne. Olis kiva jos ne vois juhlia ees joku perjantai/lauantai jossain muualla.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Mulla oli kerran yläkerrassa naapureita, jotka kirjaimellisesti joka yö siirtelivät huonekaluja. Tai siltä se ainakin kuulosti semmoinen ääni, että jotain painavaa raahataan. Siis ihan joka hemmetin yö paitsi silloin kun olivat ehkä matkoilla.

Joskus olen kuullut, että jollain muullakin olisi ollut tällaisia naapureita. En kyllä keksi, että mistä syystä pitäisi siirrellä huonekaluja ja vielä öisin?
 
Ylös Pohja