Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Yliajattelenko taas?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 135610" data-attributes="member: 32"><p>Arvaan jo nyt että mun vanhemmille se ois kyllä melkone järkytys jos kertoisin. En haluu pilata ihanaa yhteiseloa sen takia, koska olen suhteessa. Siitä kuuluisi olla iloinen, mutta pelkäänpä että porukat ei sitä helpolla sulata. Ja sit tuntuu pahalta sanoa näin, mutta pahasti pelkään myös sitä ettei mun porukat hyväksy mun kumppania. Ainahan se pelko on olemassa ja ihan normaaliahan sitä on jännittää.</p><p>Mutta jos esimerkiksi mun pikkuveljellä ois tyttöystävä, mun porukat varmasti hyväksyis sen. Mutta jos mulla on mies (olenhan perheen esikoinen ja nainen) se herättäisi huolta mun vanhemmissa. Kyllähän heidän puheestaan olen kuullut kuinka sitä pidetään söpönä asiana jos mun veljellä ois joku. Mutta jos mulla ois, sitä pidettäisiin suurimpana huolenaiheena.</p><p>Epäreilua. En siedä tollaista ylisuojelua. Joten en oo kertomassa piiiiitkään aikaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 135610, member: 32"] Arvaan jo nyt että mun vanhemmille se ois kyllä melkone järkytys jos kertoisin. En haluu pilata ihanaa yhteiseloa sen takia, koska olen suhteessa. Siitä kuuluisi olla iloinen, mutta pelkäänpä että porukat ei sitä helpolla sulata. Ja sit tuntuu pahalta sanoa näin, mutta pahasti pelkään myös sitä ettei mun porukat hyväksy mun kumppania. Ainahan se pelko on olemassa ja ihan normaaliahan sitä on jännittää. Mutta jos esimerkiksi mun pikkuveljellä ois tyttöystävä, mun porukat varmasti hyväksyis sen. Mutta jos mulla on mies (olenhan perheen esikoinen ja nainen) se herättäisi huolta mun vanhemmissa. Kyllähän heidän puheestaan olen kuullut kuinka sitä pidetään söpönä asiana jos mun veljellä ois joku. Mutta jos mulla ois, sitä pidettäisiin suurimpana huolenaiheena. Epäreilua. En siedä tollaista ylisuojelua. Joten en oo kertomassa piiiiitkään aikaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Yliajattelenko taas?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja