Muu Youtube-kanavia joita seuraatte? Videoita, jotka kaikkien pitäisi nähdä?

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Mitä katsotte ja miksi?

Joku pieni kuvaus kanavista ja videoista olis myös hyvä, niin ei tarvi sokkona katsoa mitä tahansa, mikä ei kiinnosta yhtään.

T: olen jo katsonut kaiken ja mulla on tylsää.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Aloitan parilla vinkillä:

Bravest Warriors. Vekkuli piirrossarja, jossa neljä kaverusta pelastaa maailmaa. Lyhyitä jaksoja. Tosi random. Heti ekassa jaksossa on hahmo nimeltä professor Fartsparkles, olin heti myyty. Toinen suosikkini on hevonen, joka on ymmärtänyt Universumin tarkoituksen ja Ikuisuuden.

Micarah Tewers. Nuori nainen, joka ompelee. Mm. Disney-prinsessa-asuja ja julkkisten gaalamekkoja. Ei kuulosta siltä että mua kiinnostaisi yhtään, mutta on tosi hauska ja myös tosi random. Haluaisin olla sen kaveri. Sillä on myös kanoja, ankkoja ja joku undulaatti. Ja rotta, mutta se kuoli. Ja asuntoauto, jossa asui Floridassa eläkeläisyhteisössä jonkun aikaa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Katson aina parit videot kavereiden kanssa, kun näemme. Niitä turha linkata tänne.
 

Koreahullu

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
111
Reaktioarvo
104
Botti puhuu telemarkkinoijien ja huijareiden kanssa useita kymmeniä minuutteja


Useimmat soittajat ei tajua keskustelevansa botille, vaikka tietokoneohjelma ehtisi toistaa skriptinsä yli kolme kertaa.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Nostan linkkaamalla pari kanavaa lisää, joista tykkään.

Evan & Katelyn. Aviopari, jotka tekee kaikkia projekteja, esim. kaikennäköistä kissalleen Supurrvisorille, paljon siistejä hartsivaluja ja suosikkini "mood" -vessanpöntönkansi, joka siis vaihtaa väriä kun sen päälle istuu. Olennaista ei oo niinkään sisältö, niiden menoa on vaan mukava katsoa. Tosi rentoa, hauskoja juttuja ja tarttuvaa naurua.

Sideways. Linkkaan suoraan yhteen videoon: Why the Music in Cats (2019) is worse than you thought. Koska Cats-fanina toi oli hyvää katsottavaa.
Puhuu musiikista, paljon videoita eri musikaaleista, tosi mielenkiintoisia vaikka en tiedä musiikista yhtään mitään. Sillä on niin innostunut ja hauska tapa puhua, että aihe kuin aihe vie mukaansa.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112

Klassikko, joka kannattaa katsoa. Liian hyvin ja isolla budjetilla tehty laulu Shia LaBeoufin kannibaalitaipumuksista.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Tykkään seurata tähtien sota ja taru sormusten herrasta -aiheisia kanavia ja suomalaisista seuraan ainakin petteri mikkosta, ville mäkipeltoa, ha finntop5. Lisäksi kuuntelen päivittäin niitä pelottavia tositarinoita ja lets not meet-kertomuksia. Kaikki tiede, historia ja mysteerivideot kiinnostaa.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Buzzfeed Unsolved Shane ja Ryan tutkii joko true crime -juttuja tai yliluonnollisia ilmiöitä. Tosi huvittavia jaksoja ja näillä äijillä on hyvä kemia, kun toinen ei usko mihinkään ja toinen uskoo 100% yliluonnolliseen :-)

LaeppaVika Legit mun kaikkien aikojen lempitubettaja. Oon seurannu Rauskia aina Raumoogle-ajoista lähtien, eli jotain reilu 10 vuotta : D aina jaksaa naurattaa tän tyypin videot ja jätkä on oikeesti ihan viisas tyyppi :-)

Cody Ko & Noel Miller taas kerran, loistava kemia ja huumori + näillä äijillä on myös hauska podcast, Tiny Meat Gang. Julkasevat myös läpällä musiikkia, joka on oikeesti hyvän kuulosta :'D

Defunctland Jos tykkää huvipuistoista ja nostalgiasta, tää on tosi hyvä kanava. Paljon disneylandiin jne. liittyviä mielenkiintosia videoita, joihin on käytetty paljon aikaa ja vaivaa!

Barely Sociable tosi hyviä ja mielenkiintosia videoita esim. salaliitoista, true crimesta ja mysteereistä.

Lemmino Koska koskaan ei voi olla liikaa mysteerikanavia, tässä vielä yksi. Rakastan näiden tän videoiden tunnelmaa ja tyyliä :-)

Seth Everman *chef's kiss* Perfection.
 
Ylös Pohja