Syvälliset yritän parhaani olla vapaamielinen mutta

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Reaktioarvo
523
en vaan ymmärrä näitä:
- neopronominit, ja se ettei haluta tulla edes kutsutuksi nimityksellä "they", ja varsinkin emojipronominit hämmentää
- non-human tyypit, en edes keksi suomennosta tolle, ei-ihmiset? ja se ettei saisi kutsua ihmisiksi?

lisään listaan jos muistuu mieleen jotain mihin muuhun oon törmännyt netissä D: oikeasti en vaan ymmärrä, en halua tuomita mutta en myöskään tajua näitä, että jos joku haluaa selittää onko nämä oikeesti juttu internetin ulkopuolella niin kertokaa tai jos itse olette sellaisia jotka käyttävät noita/identifioidutte noiksi niin sivistäkää minua D:
tiedän että kuulostan ihan joltain homofoobikolta joka on että "en ymmärrä homoja" ja sen takia syrjii mutta haluaisin itse ainakin oppia ymmärtämään D:

kadun tätä foorumia varmasti pian D:

Viimeksi muokattu:

Reaktioarvo
523
Mä en ymmärrä noita ollenkaan. Mun mielestä ei oo suoranaisesti foobista olla vähän ymmällään asioista, tärkeämpää on että antaa kuitenki kaikkien olla mitä ikinä kukaki haluaa. Teot on ne jotka loukkaa, ei ajatukset.
kiitos tästä kommentista, tää oikeasti helpottaa ajatuksia siitä että oon syrjivä tms

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,660
Hyi mikä foobikko ja vihapuhuja! Vaadin cancelointia feministisen puolueen nimissä!

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
828
kiitos tästä kommentista, tää oikeasti helpottaa ajatuksia siitä että oon syrjivä tms
Musta tuntuu usein näihin juttuihin törmätessä että oon raskaan sarjan homofoobikko kun en aina ymmärrä. Mutta niin kauan ku annan muiden olla rauhassa en jaksa pitää itteäni kauheana ihmishirviönä satunnaisten päässä vilahtavien ajatusten takia.

(Tiedän myös varmuudella että jos mun itse sukupuolivähemmistöön kuuluva kumppani kuulis näistä uusimmista termeistä ja muista se toteais suoraan semmosella valkosen heteromiehen sisulla että 'en ymmärrä mitä helvettiä nyt taas'.)

Makkachin

Puudeli
Reaktioarvo
1,180
Kaikki kai lähtee siitä, ettei ihminen ymmärrä itseään tai sitä, mitä on olla ihminen. Ei sinänsä niin kummallinen ajatus vaan enemmänkin jotain mitä nykyihminen on pitkään miettinyt. Kummalliseksi muuttuu siinä vaiheessa, kun sen ihmetyksen vaihtaa ajatukseen siitä, että on jotain muuta kuin mitä fyysisesti on.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,560
En määkään niitä kaikkia juttuja ymmärrä ja sit ku yrittää kysyä nii ei anneta ees kunnon vastausta, ku heti aletaan syyttämään foobikoksi vaikka oisin halunnu vaa lisätietoja :::D

Ja kuten aiemmin sanottiinkin, teot ja puheet on ne jotka vaikuttaa ja jotka voi loukata hyvin pahasti, ajatukset ei

Reaktioarvo
523
En määkään niitä kaikkia juttuja ymmärrä ja sit ku yrittää kysyä nii ei anneta ees kunnon vastausta, ku heti aletaan syyttämään foobikoksi vaikka oisin halunnu vaa lisätietoja :::D

Ja kuten aiemmin sanottiinkin, teot ja puheet on ne jotka vaikuttaa ja jotka voi loukata hyvin pahasti, ajatukset ei
totta D:

Ylös Pohja