Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Viimeisin toiminta
Rekisteröidy
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Viimeisin toiminta
Uutta
Uudet viestit
Uudet Profiiliviestit
Viimeisin toiminta
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
No kuvittelitsä oikeesti et se ois loppunu :DDDD
6.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
:)))) :D ❤️ En voi sanoa että olisin yllättynyt mutta ei mulla mitenkään paha olo siitä oo. Enemmänkin dysforiasta on.
6.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
JA ÄLÄ KYSY MIKSI VITTU
6.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
VITTU LOL
6.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Mä vieläki pidän tosta :DDDDDD
6.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
LOL vittu
6.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Mä en ees rakasta myunghoonia vaan jos selitän rakastavani sitä niin joka kerta se on johtunut vaan siitä että mä meen johonkin helvetin...
5.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Never trust yourself. Dont trust anything you say. Oot vaan psykooseissa.
5.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Joo must tuntuu et edes se mitä mä kirjotan ei oo totta. Tuntuu et kirjotan asioita enkä edes mieti niitä vaa kirjotan vaa jtn. Et jos...
5.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Oispa vittu 2020
5.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
"this is the worst month of 2020" "The worst month so far"
5.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Toukokuu on taas vuoden pahin kk.
5.5.2026
Skeletor
vastasi keskusteluun
Mielenterveys
Tapan itseni
.
Sitä luulisi neljännen kerran jälkeen tekemään sen oikein.
5.5.2026
Skeletor
vastasi keskusteluun
Pyykin pesu on työlästä:D
.
2-3 viikkoa on ihan hyvä, pyykinpesun välttelijöistä tulee mieleen ystäväni, joka ei jaksanut pestä pyykkiä vaan osti vaan lisää sukkia...
5.5.2026
Skeletor
loi uuden keskustelun
Laitan taas päähäni lasit, jotka saavat todellisuuden näyttämään kuin..(jatkuu)
foorumiin
Aihe vapaa
.
..pahimmista painajaisista. Joten pisteenpä rillit nokalle.. Voi luoja, kaikki näyttää samalta kuin ennenkin.
5.5.2026
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Ylös
Pohja