Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Viimeisin toiminta
Rekisteröidy
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Viimeisin toiminta
Uutta
Uudet viestit
Uudet Profiiliviestit
Viimeisin toiminta
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
En tiedä mitä tapahtuu kun kaikenlaista tapahtuu
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
En tiiä miks mut se huvittaa Tää on vaa niin koomista jotenkin ollu niin pitkään
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Huutist naurattaa se joulukuun kerta (joulukuun?) kun ne määräs mulle nää opamoxit
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Enkä bb:stä damnn
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Ihanaa ku en ikinä tuu pääsee eroo kummelist damnn
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Oujee Joo mutta se oli sitä sekavaa aikaa
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Lmao joka jumalan kerta kun esim myunghoon tulee ajatuksii nii oon silleen hyi ahdistaa. Mut nyt välil se ei edes ole koko ajan
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Opamox on siitä omituinen lääke että: - se ei auta joka kerta - joskus se tekee todella sekavan unettavan olon ja oot ihan päihtyneen...
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Tai sitten en suorilta tee itsemurhaa vaan jos se lääke ei auta niin sitten mä meen uudestaan johonkin lääkäriin käymään ja sanon sille...
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Vitun vitun vitun vitun vittu meni hermot nyt Jos brintellix ei auta sukupuolidysforiaan niin tapan itseni. Ja tarkotan sitä. Aloitan...
10.5.2026
Skeletor
vastasi keskusteluun
Toivottavasti eituu taas uutta pandemiaa
.
Niin, tämä typerä kohkaaminen ja pelonlietsonta ei hyödytä ketään muuta kuin mediaa.
10.5.2026
Skeletor
vastasi keskusteluun
Toivottavasti eituu taas uutta pandemiaa
.
Se ei ole kuitenkaan mikään Korean verenvuototauti.
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Voi huvitus, otin taas pitkästä aikaa opamoxin ja tuo purkki ei oo vieläkään kulunut loppuun vaikka oon syönyt varmasti ainakin jo...
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
5-vuotiaana kyllä jo olin
10.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
En mä vauvana ollu silleen "hei, mun pitää tehä jotain et joku ulkopuolelt määrää mitä mun pitää tehä milläkin taval, en saa tehdä mitä vaa"
10.5.2026
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Ylös
Pohja