Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Muu Nyyh en saanu yhtään kalaa ;___;

    Muutaman kerran nyki ja yks jäi kiinni hetkeksi mutta irtosi ;___;
  2. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Lempivaraaninne?

    Oi ihana :3 Sinäkin olet mukava!
  3. Myrskyvaroitus

    Gallup Paljonko saat tästä testistä oikeita vastauksia

    Meillä kotona on sellanen :D
  4. Myrskyvaroitus

    Muu Oon ekaa kertaa elämässäni pilkkimässä

    Että mulla ja mun kaverilla muka ois jotaki D: Meinaan siis sitä mun kaveripoikaa josta oon kertonu aikasemmin Demissä (ainiin sillä on muuten täälläkin käyttäjä)
  5. Myrskyvaroitus

    Muu Oon ekaa kertaa elämässäni pilkkimässä

    No kyllä noilla muilla tuli mut ite lähinnä vahin mun serkkuja xD Ja kärsin mun veljen kiusaamisesta ja vihjailuista D':
  6. Myrskyvaroitus

    Mua jotenki inhottaa se ku aikuset ihmiset on aina kommenteissa ihan hirveen ilkeitä

    Minä en hauku syyttä suotta... Vastaan vain samalla mitalla takaisin, en koskaan aloita tappelua!
  7. Myrskyvaroitus

    En ehkä kestä D:

    No höh D:
  8. Myrskyvaroitus

    Muu Oon ekaa kertaa elämässäni pilkkimässä

    Uijjui :DDDD
  9. Myrskyvaroitus

    Keho Mun jalkapohjat on kuivat D:

    Ite oon kääriny jalat semmosen muoviin ja sit laittanu sukat siihen päälle nii ei oo tuntunu yhtä inhottavalta mut se rasva ei vaan oo auttanu D:
  10. Myrskyvaroitus

    Ootteko koskaan fileerannu kaukosäädintä

    Kyllähän se onnistu, melekeen tunnin yrityksen jäläkeen xD
  11. Myrskyvaroitus

    Ootteko koskaan fileerannu kaukosäädintä

    Ei ehkä kannatakkaa :DD
  12. Myrskyvaroitus

    Ootteko koskaan fileerannu kaukosäädintä

    Ite räkätin ku paraskin räkättirastas eilen illalla varsinki
  13. Myrskyvaroitus

    Ootteko koskaan fileerannu kaukosäädintä

    Okei lol tää ois kuulunu kyl meemi-alueeseen
  14. Myrskyvaroitus

    Ootteko koskaan fileerannu kaukosäädintä

    Meinaan ku eilen ei saatu mummun ja pikkuveljen kaa kaukosäätimen kantta auki nii piti ruveta sellasta ruuvia fileerausveitsellä vääntämään irti Ei muuta ku oltu kuolla nauruun ku mummu istuu keskellä olohuoneen lattiaa puukko ja säädin kädessä
  15. Myrskyvaroitus

    Tarinat Lyhyt novelli // Lohikäärmetaikaa

    Haha itekki aina tarkistelen virheitä ku ne osuu aina silmään tämmösellä äikkähikellä xD Kiitos :33
  16. Myrskyvaroitus

    Syvälliset haluisitko joskus lapsia? jos et / jos joo niin miksi?

    Mää haluun joskus muutaman, ehkä kolme lasta :33 Jotenki ois ihana ajatus saaha olla äiti Voisin myös adoptoida lapsen jos en vois synnyttää
Ylös Pohja