Että mulla ja mun kaverilla muka ois jotaki D:
Meinaan siis sitä mun kaveripoikaa josta oon kertonu aikasemmin Demissä (ainiin sillä on muuten täälläkin käyttäjä)
Meinaan ku eilen ei saatu mummun ja pikkuveljen kaa kaukosäätimen kantta auki nii piti ruveta sellasta ruuvia fileerausveitsellä vääntämään irti
Ei muuta ku oltu kuolla nauruun ku mummu istuu keskellä olohuoneen lattiaa puukko ja säädin kädessä