Se täyttää vasta tässä kuussa 1v ja on jo nyt ihan kauhee hulivili, oikeesti sitä vois verrata Vaahteramäen Eemeliin :')
Ja sit ku sen nauruki on sellanen jäätävä käkätys ja sit ku se samalla virnistelee sillee tosi ovelasti nii alakaa ihan pelottaa xD
Joo luin tosta
En ymmärrä miks se kiellettiin, eihän se oo läheskään yhtä paha ku joku kiroilu eikä oikeestaan mitenkään verrattavissa siihen
Tai ainakaan ite en aattele niin mutta siis xD