Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Kerron nyt teille totuuden:

    Arvasinpas.... Mietinkin miksi minun kirjoitustainaattorini poimi sinun suunnaltasi epämääräistä näppäimistön hakkaamista ja kynien katkomista eikä suinkaan kirjoittamista...
  2. Myrskyvaroitus

    Hurja Laittomin asia jonka olet tehnyt?

    Lol itekki oon semmosen väriliidut jotka tosin ois kans saanu oikeesti itellesä xD Mut kaikki muut jätti ne kouluun et lol
  3. Myrskyvaroitus

    Kiirastorstai :D

    Kiirastorstai :D
  4. Myrskyvaroitus

    Hurja Laittomin asia jonka olet tehnyt?

    Hupsista keikkaa xD
  5. Myrskyvaroitus

    En ehkä kestä D:

    Wou :o Muistan ku ite menin seiskalle ja olin ihan sillee "What vastahan se kutosluokka alako" ja sit koko lukuvuojen toivoin ettei se päättys ikinä :')
  6. Myrskyvaroitus

    Ou camoon Varasija D:::

    Tämän käsityksen olen saanut D: (Älä huoli, minäkin olen..)
  7. Myrskyvaroitus

    Ou camoon Varasija D:::

    Hyvin pelottavaa D:
  8. Myrskyvaroitus

    Joko täällä on syntynyt varasijaihastuksia?

    Awws :3 Munkin mielestä Asiallinenihminen on tosi mukava :DDD Tosi fiksun oloinen xd
  9. Myrskyvaroitus

    Ou camoon Varasija D:::

    Apuva
  10. Myrskyvaroitus

    Ou camoon Varasija D:::

    Hirvee stalkkeri tämä guugle kyllä
  11. Myrskyvaroitus

    Ou camoon Varasija D:::

    Mulla on jo aktiivisuusranneke jossa on kello ja kaikki Ehkä se luulee että tarvisin uuden :D
  12. Myrskyvaroitus

    Joko täällä on syntynyt varasijaihastuksia?

    Siis täällä on tosi palijon kivoja tyyppejä D: Melekeen jokainen mun mielestä aivan mahtava demittäjä on rantautunu Demin poismenon jäläkeen Varasijaan Mutta oon kyl samaa mieltä, Demi-ihastusjutut ja lempidemu-keskusteluketjut oli kyl aivan ihania, toivottavasti tännekki tullee sit niitä ku...
  13. Myrskyvaroitus

    Ou camoon Varasija D:::

    Nyt se mainostaa jotai "pientä, älykästä älykelloa" Nauran
  14. Myrskyvaroitus

    Ou camoon Varasija D:::

    Sen ku tietäis D:
  15. Myrskyvaroitus

    Ou camoon Varasija D:::

    Nice :D
  16. Myrskyvaroitus

    Ou camoon Varasija D:::

    Mulle mainostettiin siellä kerran 65+ treffipalveluja Ja jotain korvavaikunpoistojuttua
  17. Myrskyvaroitus

    Ou camoon Varasija D:::

    Tietävätkö he sinun olevan sinkku... Ja että tykkäät olla anonyymi? D:
Ylös Pohja