Itellä kemia ei oo mikään lempiaine mut on se usein aika mukavaa varsinki ku on enemmän käytännön kokeita ku mitä fysiikassa ja sitä kuitenki ymmärtää helpommin xD Vaikkei fysiikkakaan mitään hirmuvaikeeta ookkaa mutta tylsää se on varsinki jos edellisellä tunnilla on ollu liikuntaa ja se...
Luultavasti
Osaispa se joskus olla hiljaa D: Eihän se tietenkään sano et se ois paras mutta ku kaikkien pitäis tehä niinku se haluu ja kuinka se tekee asiat