Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    "Tämä nakki on mun kokonen" –6v pikkusisko "Nii onki" –8v pikkusisko "Yhtä iso ku sinä" "EIKÄ...

    "Tämä nakki on mun kokonen" –6v pikkusisko "Nii onki" –8v pikkusisko "Yhtä iso ku sinä" "EIKÄ OO!!!!" –6v pikkusisko Keskusteluja ruokapöydässä
  2. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Tajusin just et mulla on tiistaina ruottin ja torstaina kemian koe

    Aaa okei :D Kuulostaapa helpolta vaikka ite en amikseen (autocorrectin mielestä "avaruusalukseen") taida lähteäkkää
  3. Myrskyvaroitus

    Roolipelit Esittäkää tässä keskustelussa että me kaikki varaanit asumme samassa talossa.

    Eiiih minun kauniit mailani ;____; Snif snif.. maksoin niistä kolmekymppiä.... No pelataan sitten koripalloa, mistä löytyy lähin koriskenttä?
  4. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Tajusin just et mulla on tiistaina ruottin ja torstaina kemian koe

    Itellä kemia ei oo mikään lempiaine mut on se usein aika mukavaa varsinki ku on enemmän käytännön kokeita ku mitä fysiikassa ja sitä kuitenki ymmärtää helpommin xD Vaikkei fysiikkakaan mitään hirmuvaikeeta ookkaa mutta tylsää se on varsinki jos edellisellä tunnilla on ollu liikuntaa ja se...
  5. Myrskyvaroitus

    Makaan sohvalla ja haaveilen ja mietiskelen sitä että raudanpuute on kyllä raivostuttavaa

    Makaan sohvalla ja haaveilen ja mietiskelen sitä että raudanpuute on kyllä raivostuttavaa
  6. Myrskyvaroitus

    Joo tosi kiva ku äiti vaa raivoo mulle taas

    On Onneks se kuitenki lähti noin tunti sitten töihin
  7. Myrskyvaroitus

    Keillä muilla on raivostuttava metsästäjäisä jonka mielestä kaikki muut ihmiset ovat tyhmiä älykääpiöitä :)

    Luultavasti Osaispa se joskus olla hiljaa D: Eihän se tietenkään sano et se ois paras mutta ku kaikkien pitäis tehä niinku se haluu ja kuinka se tekee asiat
  8. Myrskyvaroitus

    Spämmikeskustelu johon laitan vaan kaikkea turhaa ettei tarvis tehä erikseen miljoonaa eri keskustelua

    Ei rutto että väsyttää... Sitä se raudanpuute aiheuttaa
  9. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Tajusin just et mulla on tiistaina ruottin ja torstaina kemian koe

    Joo ne on kyl mielenkiintosia :D Vielä kun muistas et miten meni menikään
Ylös Pohja