Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Se ois kuule viikonloppu

    Se ois kuule viikonloppu
  2. Myrskyvaroitus

    Epäilen, että poikani parhaan kaverin vanhemmat ovat sisaruksia

    Voi mies parkaa Mun iskällä oli tässä neljä vuotta sitten se kolmenkympin kriisi
  3. Myrskyvaroitus

    Tiedättekö, mistä tunnistaa lestadiolaisen tytön (tai pojan)?

    Hyi hyi Hikipediaan ei kannata luottaa! (Eikä myöskään itseään keisariksi tituleeraavaa ihmisoletettua)
  4. Myrskyvaroitus

    Tiedättekö, mistä tunnistaa lestadiolaisen tytön (tai pojan)?

    No se on semmonen Sekeletorikori
  5. Myrskyvaroitus

    Spämmikeskustelu johon laitan vaan kaikkea turhaa ettei tarvis tehä erikseen miljoonaa eri keskustelua

    Oiiii vielä parempi Hyi en kestäis ruottia ja enkkua samana päivänä D::
  6. Myrskyvaroitus

    Fiksuutta vai vainoharhaisuutta

    No se on ihan hyvä ratkasu varsinki jos et ees oo pelannut niitä (okei en tiiä ootko vai etkö mut)
  7. Myrskyvaroitus

    Spämmikeskustelu johon laitan vaan kaikkea turhaa ettei tarvis tehä erikseen miljoonaa eri keskustelua

    Okei mulla on kyl neljä 45min liikkatuntia (eli kaks 90min tuntia) et joo ihan kivaa mut sen enkun sais heittää siitä välistä pois
  8. Myrskyvaroitus

    Kursivoidut otsikot ovat rumia

    Hei eläpäs nyt hauku D::
  9. Myrskyvaroitus

    Huomenia huomenia, se ois kouluun lähtö

    Huomenia huomenia, se ois kouluun lähtö
  10. Myrskyvaroitus

    Fiksuutta vai vainoharhaisuutta

    Noh kukin tyylillään :D Ei toi ainakaan huono juttu voi olla
  11. Myrskyvaroitus

    Epäilen, että poikani parhaan kaverin vanhemmat ovat sisaruksia

    Luulo ei ole tiedon väärti Käy kysymässä heiltä :D Ja mää kun tiedän monia vanhempia jotka näyttää samalta mut sit niillä on silti eri vanhemmat ja sukunimet yms
  12. Myrskyvaroitus

    Tarinat Kirjoitetaan tarina! Vol. 2

    kovin mukava, sillä
  13. Myrskyvaroitus

    Tämähän on hienon näköinen :D

    Tämähän on hienon näköinen :D
  14. Myrskyvaroitus

    Kuinkahan helposti se näkyy jos ei katso toista silmiin kun se puhuu?

    No joo, psykologin tehtävähän on ymmärtää ja huomata asioita
  15. Myrskyvaroitus

    Torilla on taas semmonen karkkikioski

    Joo muistelinki nii et oisit ollu sellanen hiljanen xd
Ylös Pohja