Oho :o
Joo siis mulla taas on usein sodista unta ja yhteen väliin oli semmonen ns. raakojen unien sarja et yhdessäkin unessa tapoin kaks tyyppiä tosi sadistisella tavalla
Ja niitä kahta muuta en oikeen muista mut niissä taas oli hirveesti tappelua
Oudointa on et en ite koe niitä minään...