Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Keillä muilla on ihan outoja unia xDDD

    Joo mulla on tää sama xD Ja joskus on myös sellasta et siinä unessa meen vaikka johonki ja tiiän et oon ollu siellä ennenki ja niinku siis nähäny siitä paikasta aikasemmin unta ja sit oon herättyäni miettiny monta tuntia et mitenköhän se meni, oonko nähäny siitä aikasemmin unta vai en lol
  2. Myrskyvaroitus

    Jaahas, huomenna ois koulu-uinnit

    Onneksi kotona kuitenki pääsee :DD
  3. Myrskyvaroitus

    Jaahas, huomenna ois koulu-uinnit

    Mää en vihaa niitä mut en silleen pidä niitä mun lemppareinakaan liikunnan lajeista. Mut ne on ihan ok Silleen ärsyttää se ku on aina niin kiireiset aikataulut et ei meinaa ehtiä ollenkaan käydä saunassa D':
  4. Myrskyvaroitus

    Keillä muilla on ihan outoja unia xDDD

    Hmmm... Siis ihan tavallista on kyl ollu D:: Aika harvoin, mut kuitenki. Niissä on kyl joskus toistunut jotkut tapahtumat (kuten aika usein mun unissa) ja tullu vähän niinku takaumia joillekin asioille. Ja niissä aina kuitenki joku tietty "päämäärä" ja ne etenee asiasta toiseen
  5. Myrskyvaroitus

    Syvälliset Toi on ihan hirvee toi koskelan murha 😭😭

    Siis mää tunnen surua sen kuolleen pojan puolesta mut oon myös ihan ruton vihainen, jätkät ilmeisesti ei ees aatellu mitä teki. HUPSISTA, meijän piti vaan pittää hauskaa ja kas, joku on kuollu! Sadistiset kusipäät.
  6. Myrskyvaroitus

    Jaahas, huomenna ois koulu-uinnit

    Ja sitä seuraavalla viikolla kans, heti maanantaina :D Tänään ostettiin mulle uus uikkariki, edellinen kun oli hieman tiukentunut viime kesästä.
  7. Myrskyvaroitus

    Oho, en huomannukkaa tätä D: Mutta siis serkun nimiäisissä olin.

    Oho, en huomannukkaa tätä D: Mutta siis serkun nimiäisissä olin.
  8. Myrskyvaroitus

    Tuu hakemaan, mulla näitä on liikaa ku sit on vielä yks suklaalevyki D:

    Tuu hakemaan, mulla näitä on liikaa ku sit on vielä yks suklaalevyki D:
  9. Myrskyvaroitus

    Keillä muilla on ihan outoja unia xDDD

    Unien muistaminen on aina parasta, varsinki jos siinä on ollu jotain hauskaa nii saa aina myöhemmin nauraa xd
  10. Myrskyvaroitus

    Keillä muilla on ihan outoja unia xDDD

    Mulla itellä ite asiassa on joskus ihan tavallisia unia, mut niissä vaan tapahtuu jotain mikä vois ihan hyvin tapahtua oikeastikkin D:
  11. Myrskyvaroitus

    Hyvää päivää, viimeksi toissapäivänä kävin ostamassa HalpaHallista puolen kilon irttaripussin ja...

    Hyvää päivää, viimeksi toissapäivänä kävin ostamassa HalpaHallista puolen kilon irttaripussin ja tänään taas 700g pussin :DDD Eikä maksanu nyt ku vaan sen 3,70€
  12. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Laitoin eilen meijän luokan wappiryhmään viestiä

    Kysy uudestaan vähän negatiivisempaan sävyyn
  13. Myrskyvaroitus

    Keillä muilla on ihan outoja unia xDDD

    Ai en käsitä mitä nää mun unet oikeen on lol Siis ne etenee silleen johdonmukaisesti ku paraskin tarina ja kykenen sen takii muistaa ne tosi tarkasti mut silti ne on ihan hassuja 😂
  14. Myrskyvaroitus

    Ihastuminen mistä tietää että on ihastunut??

    Joo määki oon ollu viime aikoina ihan järkyttävä mustis D:::
  15. Myrskyvaroitus

    Ihastuminen mistä tietää että on ihastunut??

    Se on tosi hankala selittää Siis sen vaan tietää jotenki xD Toki joskus voi olla pitkäänki epäselvää et mitä jostakusta aattelee. Mut ite määrittelen ihastumisen tunteen silleen et en vaan voi olla ajattelematta sitä ihmistä, mun sydän tykyttää aina ku se on mun lähellä enkä voi olla...
  16. Myrskyvaroitus

    Ihastuminen no siis ihastus ongelmia again...

    Sen jätkän kuuluis kertua rehellisesti sille sen tyttöystävälle tunteistasa sua kohtaan ja jos se tosissaan susta tykkää se on vaan typerää jatkaa suhteessa jossa vaan toisella on tunteita, eli sen pitäis jättää se sen nykyinen tyttöystävä. Sitä ennen en suosittele sua menemään siihen väliin
  17. Myrskyvaroitus

    Ihastuminen Noloimmat ihastusjutut

    Äääää niitä on liikaa xDD
  18. Myrskyvaroitus

    Huomasin et sulla on synttärit, paljon onnea! :)

    Huomasin et sulla on synttärit, paljon onnea! :)
  19. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Osa meijän luokkalaisista (minä mukaan lukien) sai eilen terkkarilta lappuja

    Mää kyl tiiän, munki äiti on sanonu et siitä tuntuu pahalta ku se ei tiiä mitä mää aattelen ja siitä tuntuu et se ei enää tunne omaa lastansa Mut mua vaan pelottaa sen reaktio, varsinki ku en vanhemmille uskalla kunnolla puhua oikeen mistään
Ylös Pohja