Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    Mulla on sama ongelma xD Pisin aika minkä oon onnistunut säästele yhtä Fazerin Sinistä on kolme päivää (okei, ne kaks vikaa päivää säästin yhtä riviä siitä levystä lol)
  2. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Täällähän on jo paljon väkeä :D

    Ei lasketa, tää on vaan demujen pakopaikka xD
  3. Myrskyvaroitus

    Musiikki Soitatteko jotain soitinta?

    Usko vaan sun kavereitas :3
  4. Myrskyvaroitus

    Suhteet Ahistaa ku vanhemmat tappelee

    Ne haukkuu toisiaan ihan hirveillä nimityksillä ja huutaa niin että se kuuluu varmaan pihalle asti... Mää en jaksa tätä Ne vielä uhkailee toisiaan ja varsinkin iskä puhuu ihan kauheita
  5. Myrskyvaroitus

    Taidanpa muuten tänään jatkaa sitä Rakastunut kuolemaan-tarinaa, kun eilen unohin :o

    Taidanpa muuten tänään jatkaa sitä Rakastunut kuolemaan-tarinaa, kun eilen unohin :o
  6. Myrskyvaroitus

    Aa sä oot se tyyppi :D

    Aa sä oot se tyyppi :D
  7. Myrskyvaroitus

    Musiikki Soitatteko jotain soitinta?

    Nokkahuilu on kyl heleppo soitin :DD Vau, ootko hyväkin laulamaan? :3 Ja jep, itekki toivon et siellä vois käydä tänä vuonna D:
  8. Myrskyvaroitus

    Musiikki Soitatteko jotain soitinta?

    Wou :o Ite ossaan soittaa pianon lisäksi kitaraa, nokkahuilua ja jonkun verran ukulelea :'D Ja kellopeli on kans tosi nätin kuulone soitin et sitäkin oon opetellut soittamaan :D Ja kuorossakin käyn (taitaa olla viides vuosi vissiin), tosin se on koronan takia ollu joulukuusta asti tauolla, ei...
  9. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Täällähän on jo paljon väkeä :D

    Viestiketjuja: 218 Viestejä: 1 956 Ja jäseniäkin jo 182 Okei, ei lähellekään niin palijon ku mitä joillain muilla keskustelufoorumeilla mutta silti aika hyvä saldo parin päivän ajalla?
  10. Myrskyvaroitus

    Huomenia kaikki variksen tyypit (varis on hyvä, älkää väittäkö vastaan) Mun piti herätä...

    Huomenia kaikki variksen tyypit (varis on hyvä, älkää väittäkö vastaan) Mun piti herätä seitsemältä mutta katsos vaan, niin ei käynyt xD Näin muuten aika raakaa unta D: Mutta ei se mun mielestä silleen pelottava ollu, vähän jännä kuiteski 🤔 (Joo mää oon sairas i knowww)
  11. Myrskyvaroitus

    Musiikki Soitatteko jotain soitinta?

    Kuulostaa kivalta :D Sillon ku itellä oli vielä musiikkia ni soitin siellä melkein aina pianoa ja sen ansiosta sain kympin musiikista seiskan kevättodistukseen vaikka oikeesti oisin saanu ysin yksien etätehtävien takia xD Ja ku osaan soittaa pianoa ni osaan soittaa periaatteessa mitä tahansa :D...
  12. Myrskyvaroitus

    Ihastuminen Hehe,olin ihanan ihastukseni kans samas bussis

    M (josta oon tykännyt jo yli 2v) ei välitä musta enää pätkääkään ja luultavasti haluaa unohtaa mut A taas... No se ei tykkää musta ja kyl sekin on välillä ihan hirveen inhottava, joskin sen käytös nykyään on välillä tosi outoa mua kohtaan
  13. Myrskyvaroitus

    Musiikki Soitatteko jotain soitinta?

    Jos soitatte niin mitä? Itehän oon soittanut pianoa jo monta vuotta, tää taitaa olla jo seitsemäs tai kaheksas vuosi, en ees tiiä kumpi xD (Pianotunnit on ihan kivoja mut musiikin teoritunnit ei, ku se ope on niin tylsä)
  14. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Lapsuuden leikit :D

    Sehän kuulostaa hauskalta :D Meillä oli kans siskojen kaa trampalla sellasta et mää olin tyyliin tosi laiska hevonen ja vaan nukuin ja sit ne kiipeili mun selässä ja hyppi (auts) siinä ja sit joskus pomppasi ylös ja olin ku paraskin villihevonen ja sit taas rupesin nukkumaan xD
Ylös Pohja