Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Miten ihmeessä tossa chatissa sen viestin voi lähettää?

    Mulla sekään ei toiminut xD Piti silleen hankalasti saaha se menemään
  2. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    Ehdottomasti! D:
  3. Myrskyvaroitus

    Kuinka moni on lukenut Roistoakatemia-sarjaa?

    Jee xD Kannattaa lukea, se on oikeesti hyvä!!
  4. Myrskyvaroitus

    Kuinka moni on lukenut Roistoakatemia-sarjaa?

    No siis se on sellainen suomalaisen kirjoittama kirjasarja joka sijoittuu rinnakkaistodellisuuteen jossa Roi-niminen poika aikoo mennä Poliisiopiston pääsykokeisiin ja sit se päättyikin Roistoakatemian kokeeseen ja pääsi sisään ja päättää ruveta vakoilemaan niitä roistoja siellä
  5. Myrskyvaroitus

    Hauskaa ku noi kattoo Näin meillä YLE Areenasta :D

    Hauskaa ku noi kattoo Näin meillä YLE Areenasta :D
  6. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Kuinka paljon terveystiedon tunnilla puhutaan mielenterveydestä nykyään?

    Meillä käytiin ne tossa syksyllä, aika hyvin kyllä oli kaikki selitetty läpi noissa huumejutuissa sun muissa mut seksuaalisuudesta ei ollu niin palijoo (meinaan vähemmistöistä puhumista, siitä ei ollu kirjassa mitään eikä kokeessakaan tarvinnut osata)
  7. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Kuinka paljon terveystiedon tunnilla puhutaan mielenterveydestä nykyään?

    Meillä sitä on vasta ysiluokalla, toki se on tunnilla joskus tullu puheeksi nyt kasiluokalla ja myös seiskaluokalla. Meijän kirjassa on kyllä mielenterveyteen liittyviä kappaleita aika monta, toki mitä ite luin ni ne oli jotenki pinnallisia :/ Onneks meillä on ope joka ossaa selittää asiat...
  8. Myrskyvaroitus

    Kuinka moni on lukenut Roistoakatemia-sarjaa?

    Vai olenko ainoa D': Jos joku kuitenki on ni kerroppas mielipiteesi ja lempihahmosi :D Itellä on se päähenkilö Roi ja sit sen eno Rudolf <3
  9. Myrskyvaroitus

    Kuinka moni on lukenut Roistoakatemia-sarjaa?

    Vai olenko ainoa D': Jos joku kuitenki on ni kerroppas mielipiteesi ja lempihahmosi :D Itellä on se päähenkilö Roi ja sit sen eno Rudolf <3
  10. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Miten ihmeessä tossa chatissa sen viestin voi lähettää?

    En ite asiassa ratkassu, se lähetti sen itsestään 😂
  11. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Miten ihmeessä tossa chatissa sen viestin voi lähettää?

    Mulla ei oo mitään lähetysnappia tai mitään D::: Olenko vain tyhmä???
  12. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Se ois viikonloppu

    Meijän S-market on silleen semi pieni (ei tosin mikään älyttömän pieni, tavaraa kyl löytyy) Mutta joo voin kuvitella Prisman täynnä asiakkaita D:
  13. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Se ois viikonloppu

    En oo ihan varma, jotakin vaan xD
Ylös Pohja