Musiikki Soitatteko jotain soitinta?

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Jos soitatte niin mitä?

Itehän oon soittanut pianoa jo monta vuotta, tää taitaa olla jo seitsemäs tai kaheksas vuosi, en ees tiiä kumpi xD
(Pianotunnit on ihan kivoja mut musiikin teoritunnit ei, ku se ope on niin tylsä)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
En mutta koulussa oon innostunu bassosta nii soitan sitä musiikin tunneilla (ja ns valinnaisessa) :D
Kuulostaa kivalta :D
Sillon ku itellä oli vielä musiikkia ni soitin siellä melkein aina pianoa ja sen ansiosta sain kympin musiikista seiskan kevättodistukseen vaikka oikeesti oisin saanu ysin yksien etätehtävien takia xD
Ja ku osaan soittaa pianoa ni osaan soittaa periaatteessa mitä tahansa :D Kätevää, eikös?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Mä oon ny 7½ vuotta soittanu harmonikkaa ja käyn ihan tunneilla siis :D Sit oon ite opetellu soittaan ukulelee, kitaraa ja pianoa.
Wou :o
Ite ossaan soittaa pianon lisäksi kitaraa, nokkahuilua ja jonkun verran ukulelea :'D Ja kellopeli on kans tosi nätin kuulone soitin et sitäkin oon opetellut soittamaan :D
Ja kuorossakin käyn (taitaa olla viides vuosi vissiin), tosin se on koronan takia ollu joulukuusta asti tauolla, ei päästy Kauneimpiin joululauluihin laulamaan vaikka olin koko syksyn oottanu :((
 

PikkuKananen

Harjoittelija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
7
Wou :o
Ite ossaan soittaa pianon lisäksi kitaraa, nokkahuilua ja jonkun verran ukulelea :'D Ja kellopeli on kans tosi nätin kuulone soitin et sitäkin oon opetellut soittamaan :D
Ja kuorossakin käyn (taitaa olla viides vuosi vissiin), tosin se on koronan takia ollu joulukuusta asti tauolla, ei päästy Kauneimpiin joululauluihin laulamaan vaikka olin koko syksyn oottanu :((
No joo mäkin siis osaan kyllä nokkahuilua soittaa, mutta en maininnu koska soitin sitä ala-asteella viimeks :Dd Mä en oo koskaan käyny kuorossa, mut laulan kyllä kotona ihan sairaan paljon O-o Ja toivotaan et pääset tänä vuonna!! :33
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
No joo mäkin siis osaan kyllä nokkahuilua soittaa, mutta en maininnu koska soitin sitä ala-asteella viimeks :Dd Mä en oo koskaan käyny kuorossa, mut laulan kyllä kotona ihan sairaan paljon O-o Ja toivotaan et pääset tänä vuonna!! :33
Nokkahuilu on kyl heleppo soitin :DD
Vau, ootko hyväkin laulamaan? :3
Ja jep, itekki toivon et siellä vois käydä tänä vuonna D:
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Oon soittanu varmaa 3 vuot rumpui, en kyl tiiä lopetanko ku ahistaa sinne tunneil meno vielki, ja sit nyt oon vähä kitaraaki rämpytelly sillon ku oon ollu yksi kotoon :D
 

PikkuKananen

Harjoittelija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
7
Nokkahuilu on kyl heleppo soitin :DD
Vau, ootko hyväkin laulamaan? :3
Ja jep, itekki toivon et siellä vois käydä tänä vuonna D:
No siis, en ite oikeen tykkää erityisemmin mun äänestä, mutta mun mielestä mä osaan kyllä :D Monelta kaverilta oon kyllä saanu kuulla että oon kuulemma "tosi hyvä", mutta en sit tiiä xD
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Pianoa, nyt opettelussa kitara :D en kyllä taida koskaan oppia hyväksi soittajaksi D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
En tiiä, varmaan se et se kuuntelee mite soitan, enkä oo iha sil tasol mitä vois luulla D::
Sen tehtävä on kuunnella sun soittoa ja opettaa sua kehittymään, ja usko pois, ei kukaan ajattele et sun pitäis olla jotenki tietyn tasonen soittaja, suurin osa ihmisistä pitää ketä tahansa ihan uskomattomana ku ylipäätään osaa soittaa jotakin :D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Sen tehtävä on kuunnella sun soittoa ja opettaa sua kehittymään, ja usko pois, ei kukaan ajattele et sun pitäis olla jotenki tietyn tasonen soittaja, suurin osa ihmisistä pitää ketä tahansa ihan uskomattomana ku ylipäätään osaa soittaa jotakin :D
Mut silti, 3 vuot on ahistanu ja ahistaa vielki D:
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Kuulostaa kivalta :D
Sillon ku itellä oli vielä musiikkia ni soitin siellä melkein aina pianoa ja sen ansiosta sain kympin musiikista seiskan kevättodistukseen vaikka oikeesti oisin saanu ysin yksien etätehtävien takia xD
Ja ku osaan soittaa pianoa ni osaan soittaa periaatteessa mitä tahansa :D Kätevää, eikös?
Kätevää :D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
No just D: Ihmiset on kyl erilaisia, et en sanoisi et toi ois mitenkään typerää tai et oisit outo tai jtn. Ehkä voisit puhua sille opettajalle asiasta?
En oikeen tiiä 3:
Puhuisin mieluusti mut se on vielä kaiken lisäks sukua,, nään sen tänääki ku ne tulee meil (hui D:) enkä ikinä oikee tykkää nähä sitä D::
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Viulu kyl löytyy mut en pysty soittaa sitä ku vasen ranne ei taivu silleen et saisin sormet mukavasti kielille :/ tuntuu myös et mun kaula on liian lyhyt ku sattuu pitää sitä tos olalla ja tuntuu epämukavalta, voi kyl johtuu siitäki et mulla ei oo siinä olkatukee. En myöskään tiiä jos 4/4 on mulle liian iso. Viulu nyt ei muutenkaan oo se mitä haluun soittaa vaan haluisin sellon :3
 
Ylös Pohja