Hakutulokset

  1. Skeletor

    Makkachin ei tajua, että kirjoitettava hahmon ei tarvitse olla syöte omasta itsestään

    Ihmetteli melkein riitaisesti, että miten kirjoitin niin HYVÄÄ Kapteeni Amerikkaa, kun ajattelin tarjota mietteitäni Marvelille taas kuukausien jälkeen.
  2. Skeletor

    En mene enää ikinä Tukholmaan, koska koko kaupunki on yksi iso..(jatkuu)

    ..lähikauppa! En löytänyt metroasemaa, niin kysyin viattomisti ohikulkijoilta, että "var en tunnelbanan" ja he opastivat minut paikkaan, jossa oli banaani luolassa.
  3. Skeletor

    Saatan jättää menemättä Demiesten Vappurientoihin

    @Elco on vastuussa tarjoiluista, enkä perusta prinssinakeista ollenkaan..
  4. Skeletor

    Hyi aviva on kakka peffa yök

    Sairasta..
  5. Skeletor

    Totuus junkyardista

    Ei vastaa ikinä viesteihin, mokoma lurjus. Kyllä se täällä jaksaa käydä taas, mutta ei vastailla hulvattomiin kuviin, joita laitan. @junkyard häpeä!
  6. Skeletor

    Onko tämä loukkaava nimitys?

    Meillä on töissä amerikkalainen Elizabet, jolla on useampi lempinimi kuten Betsy, Liz, Lisa ja muita sellaisia, mutta hän on myös absoluuttinen yksikkö kooltaan, eli sellainen keskiverto Walmartin asiakas mitoiltaan. Hän on kuitenkin vastuussa kokouksissa asioiden esittelystä, johon hän käyttää...
  7. Skeletor

    Ribs, sain nukuttua vain kolmisen tuntia yöllä

    Snif snif
  8. Skeletor

    Haluaisin käydä autiotalossa

    Mutten pidä ravistelusta enkä mahdollisista vaurioista aivoihini.
  9. Skeletor

    Tänään tapahtui jotain, mitä en odottanut ollenkaan!

    Espanjalainen inkvisitio tuli käymään!
  10. Skeletor

    Meinasin kuolla autotallissa ja vaimoni reaktio oli liian överi

    Vakuutuksen lisäksi hän aloitti hirveän säästökuurin, jotta on rahaa jos jompikumpi (minä) kupsahtaa ennen aikojaan. Tekisi mieli käyttää ne säästetyt rahat johonkin kivaan.. vaikkapa asuntoautoon, eli autoon jossa voi käydä vessassa..
  11. Skeletor

    Olen katukaupan kanta-asiakas

    Olen jo ostanut viisi katua, kohta rakennan hotellin.
  12. Skeletor

    Muistan, kun kävin viime elokuussa junkyardin luona

    Ja siellä oli pissattu matolle! Hyi miten barbaarista!
  13. Skeletor

    TIEDOTUS!!! JUNKYARD BYLSII TONY KAKKOA JA BOOKKAA..(jatkuu)

    ..NE SEN TYÖBAARIIN ESIINTYMÄÄN!!! Tiedotus päättyy.
  14. Skeletor

    Muistan, kun eräässä Demiesten miitissä Elco asetteli..(jatkuu)

    ..elimensä käteeni niin sanoin "kiitos, en polta", kun luulin että tarjosi t*pakkaa.
  15. Skeletor

    Olen keksinyt pettämättömän itsemurhatavan, jossa muut tekevät työn puolestasi

    1. Mene Italiaan 2. Tilaa pizza ananaksella 3. ??? 4. Rippijuhlien aika
  16. Skeletor

    Tacos antes vatos

    El bueno alimento! El chompo chompo!
  17. Skeletor

    Lopetan nakuilun ja aloitan sakuilun

    Pois kuvat North American-kuiluista ja tilalle kuvia, joissa Saku Koivu juo virolaista Saku-olutta.
  18. Skeletor

    Ribs Skeletor, ribs

    Snif snifä
  19. Skeletor

    Jos elämä loppuisi nyt, niin..(jatkuu)

    ..kuolisin.
Ylös Pohja