Hakutulokset

  1. Skeletor

    Vara-Ankka 37

    @asiavirhe @Myrskyvaroitus Ja ehti taas puolisen vuotta vierähtää edellisestä.
  2. Skeletor

    Miksi noitis on täällä vain öisin?

    Onko hän nykyään yön (ei se bändi) naisia, kun Elco lähti hom..siis tutkimaan..
  3. Skeletor

    Söin kaikessa rauhassa ruoanlaittoon tarvittavaa juustoraastetta, kun..(jatkuu)

    ..@Makkachin totesi, että koko olemassaoloni häiritsee häntä. Snif snif.
  4. Skeletor

    Unohdin, että oli ikkuna auki, kun lauloin kissulle namilaulua

    Nyt naapurit tietävät, että Max Voima saa suihkun jälkeen namia laulun säestyksellä. Snif snif.
  5. Skeletor

    Oliko rautakauppoja olemassa pronssi- tai kivikaudella?

    Vai oliko silloin K-Pronssi ja K-Kivi (huutista änkyttäjien kaupalle!)?
  6. Skeletor

    Snif snif en tule ikinä olemaan namiraali

    Snfi vaan pelkkä fatruusi..snif..
  7. Skeletor

    Söin porkkanoita

    Pimeysnäkö: aktivoitu!
  8. Skeletor

    Glug glug..glug..

    Aaah mikä nautinto taas..
  9. Skeletor

    Aloimme myymään lemmeneliksiiriä isäni kanssa

    Ja nyt välimme ovat poikki.
  10. Skeletor

    LUU RENGROS MIEHET SAAPUVAT PARISSA PÄIVÄSSÄ

    Snif..snif..
  11. Skeletor

    Hirveät LUU RENGOS MIEHET pelottelevat minua vaikka ei ole edes syksy

    Snif snif..snif..
  12. Skeletor

    Ajattelin tänään rakentaa takapihallemme uuden grillin, mutta tyttäreni..(jatkuu)

    ..virheen takia ohjekirja tipahti juuri valettuun betonipohjaan ja jouduin käyttämään ohjekirjan ruotsin kielistä puolta, eikä se mennyt kovin hyvin. Siis mikä helvetti on "en grill"?!
  13. Skeletor

    Pyysin Makkachinia poimimaan kakan lattialta..(jatkuu)

    ..ja hän vain nauroi. En y,,ärrä+??
  14. Skeletor

    Mitä mieltä road tripin oloasustani? (kuva)

    Lähden siis kahden viikon päästä kiertämään maata autolla amerikkalaisen kanssa, niin ajattelin tätä oloasukseni:
  15. Skeletor

    Mitä mieltä tästä suunnitelmastani?

    Ajattelin ajella Makkachinin kaljuksi ja tehdä sen hiuksista itselleni liivin.
  16. Skeletor

    Voisin ottaa itselleni kisällin, ja kun hän valmistuisi jouluna niin..(jatkuu)

    ..hän olisi mantelinperijäni. Söisimme puuroa..
  17. Skeletor

    Jos osaisin pitää puheita, niin..(jatkuu)

    ..olisin parempi puhuja.
  18. Skeletor

    Valvoin koko yön ja söin 64 siivua sulatejuustoa

    Luulen, että olen sokea nyt.
  19. Skeletor

    Kun olin lapsi, niin aina varoiteltiin että "sedät antaa pakusta karkkia"

    Ja pihkat, kovaa kikulia ne antoivat suoraan p*llynsilmääni!
  20. Skeletor

    Kissu halusi eilen iltasaduksi kauhutarinan

    Niinpä kerroin sille, miten imurit valmistetaan ja toimivat. Ei nukkunut silmäystäkään!
Ylös Pohja