Mullakin on mutta oon ostanut vaan mielestäni oikeasti hienoja enkä niitäkään jaksaisi missään jonotella. En oo toisaalta ikinä oikein ymmärtänyt keräilyn hienoutta.
Mä siis valmistun nyt syksyllä maisteriksi ja alalle missä ei ainakaan mun kotipaikkakunnalla ole ihan hirveästi töitä. Haluaisin kuitenkin työllistyä alalle ja haen nytkin aktiivisesti töitä.
Joudun joka tapauksessa tulla hakemaan toimeentulotukea, jos en työllisty heti. Tukikuukaudet...
Meen tekemään mun opinnot loppuun. Mietin kyllä että olisiko onnistunut täältä käsin kun enää kolme kurssia jäljellä, mutta menisi vähän vaikeaksi kuitenkin.
Ei hitsi miten rakastuin tähän paikkaan. Töissä on ollut mukavaa, viikonloppuisin on käyty satalasissa paikkoja läpi ja meri tuoksuu parvekkeelle asti. Meriharakat on ihania. Kaikkialle pääsee kävellen. On paljon lehtipuita ja vanhoja puutaloja.