Hakutulokset

  1. Hydrangea

    Aihe vapaa Mun uudet kuulokkeet olis tulleet postiin

    Parempi olisi olla hyvät. Mulla ei ole ollut kuulokkeita käytössä pariin vuoteen, kun ostin semikalliit nappimalliset bt-kuulokkeet ja ne oli niin paskat ettei niitä viitsinyt käyttää ollenkaan.
  2. Hydrangea

    mikä on teidän suosikki fazer makulevyistä?

    Mun kaveri söi just tänään dumlemunkin jostain paistopisteeltä
  3. Hydrangea

    Aihe vapaa Minne Suomessa muuttaisit ja miksi?

    Ilmiselvästi koska vastasit yhtä monotonisesti
  4. Hydrangea

    Aihe vapaa Minne Suomessa muuttaisit ja miksi?

    Pääsette tässä vaikuttamaan tulevaisuuteeni
  5. Hydrangea

    Aihe vapaa Ei se tervehtiminen niin vaikeaa oo..

    Oon tähän mennessä nähnyt vain yhden Lidlin josta niitä löytyy. Varmaan joka paikkakunnalla siis on edes yhdessä kaupassa ne, mutta tosiaan jokaisessa liikkeessä ei.
  6. Hydrangea

    Yliopisto Onnistunkohan tekemään kolme kurssia kirjatenttinä kuukaudessa?

    Toinen vaihtoehto olisi yrittää saada yksi kursseista tehtyä elokuussa, mutta oon sen 8 tuntia töissä ja lapsen hoitamisen jälkeen jää noin tunti per ilta siihen :/ Tukikuukausia on siis jäljellä enää yksi hbngghhh
  7. Hydrangea

    Aihe vapaa Ei se tervehtiminen niin vaikeaa oo..

    Ei kaikkialla oo itsepalvelukassoja edelleenkään
  8. Hydrangea

    Aihe vapaa Oon tullut muuton jälkeen tosi tietoiseksi omasta murteestani

    Mistähän se sitten lie sen repinyt. Itse tosiaan määin (mää), mutta en ole maantieteellisesti Savosta.
  9. Hydrangea

    Työ En ois uskonu et tää on nii raskasta

    Ei vaan taida oikein missään mennä noin. Jos aamuvuoro alkaa kahdeksalta, ei iltavuoroon tulevien kannata tulla vielä kahdeksitoista töihin. Sitten varmaan eri asia jos vuorot on lyhyempiä kuin kahdeksan tuntia.
  10. Hydrangea

    Aihe vapaa Oon tullut muuton jälkeen tosi tietoiseksi omasta murteestani

    Ai ei :D Mun Kuopiossa koko ikänsä asunut serkkuni kyllä sanoo niin
  11. Hydrangea

    Aihe vapaa Oon tullut muuton jälkeen tosi tietoiseksi omasta murteestani

    Mää puhun savvoo mutta iliman mietä
  12. Hydrangea

    Työ En ois uskonu et tää on nii raskasta

    Eikö siitä oo jokin lakikin että illasta ei saa mennä suoraan aamuun? Tai jokin vähintään 12 tunnin lepotauko vuorojen välissä. Toki kaikki paikat ei sitä noudata.
  13. Hydrangea

    Elämäni ihmisten parissa on auttanut minua ymmärtämään, miksi..(jatkuu)

    Pudotin tänään vahingossa oltermannin koirani päähän :'(
  14. Hydrangea

    Demin keskustelu pään sisällä olevasta persoonasta

    Mulle tuli hetken hakemisen jälkeen mieleen therian, mutta kun googletin niin tuli vaan jotain turrijuttuja :D
  15. Hydrangea

    Aihe vapaa Spotify premium?

    Kyllä se mun mielestä on hintansa väärti.
  16. Hydrangea

    Aihe vapaa Oon tullut muuton jälkeen tosi tietoiseksi omasta murteestani

    Eikä yhtään auta se, että oon viimeksi tänään saanut ihan randomilta ihmiseltä kysymyksen mistä päin oon kun puhun niin hassusti :|||
  17. Hydrangea

    Aihe vapaa Varmaan kuolen yksin

    Mäkin olin nuorempana varma, etten tuu koskaan löytämään ketään. Ensimmäisen suhteen jälkeen olin varma, että hän oli ainoa mahdollisuuteni rakkauteen koskaan. Nyt toisen parisuhteen päättymisen jälkeen tiedän, että rakkaus voi yllättää missä tahansa koska tahansa ja yksin jääminen on itse...
  18. Hydrangea

    Opiskelu Oon alkanut pohtimaan syvällisemmin mitä haluan isona tehdä

    Ai se menee niin päin! Olen aina ajatellut että kirjallinen koe olisi ensin.
Ylös Pohja