Hakutulokset

  1. Skeletor

    Ärsyttää, kun Makkachin spoilaa aina kaikki tv-sarjat ja elokuvat

    Snif snif..ei jännitystä enää..
  2. Skeletor

    Käytiin ravintolassa ja tilasimme..(jatkuu)

    ..minä tilasin alkuruoaksi pita Gerlatulakanalla, joka sisälsi aura, sipuli, anas, mango, sitten pääruoaksi posso pivhi rissillä, juomaksi sprait. @Makkachin oli kevyemmällä linjalla ja otti fetä salattin, pääruoaksi lasten nugitti pelka ranska, juomaksi otti mumin. Max Voima katseli.
  3. Skeletor

    Töissä sokea työkaveri rasautti rusinani

    Joten jäin ylitöihin ja en tehnyt muuta kuin järjestelin huonekalut koko paikassa uusiksi. Oppiipahan.
  4. Skeletor

    Päivittäin melkein törmään yhteen oravaan (ei siihen demittäjään)

    Aina samaan kellonaikaan se pörröhäntä ottaa ja juoksee tien yli, yrityksenä nähtävästi päättää päivänsä pyöräni alle. Monesti on ollutkin lähellä, snif snif..
  5. Skeletor

    Nautin nyt homoja Oulusta

    Slurbs aah mikä nautinto
  6. Skeletor

    Kunpa lämpimät kelit eivät koskaan loppuisi

    Ja aurinkokin saisi tulla pilvien takaa esiin.
  7. Skeletor

    Säilöin kenkäni etikkaan ja muita Skeletorin parhaita

    Alzheimer etenee..
  8. Skeletor

    Lähipizzeria huijasi minua?

    Tilasin pizzan, jossa oli mukana kärpänen ja luonnollisesti valitin. Pizzamies vaan sanoi "mitä sinä valitat, sinähän tilasit kaikilla täytteillä". Snif snif.
  9. Skeletor

    Käyn ostamssa hedelmätoffeeta ja laitan astianpesukoneen päälle

    Elämä on ihanaa.
  10. Skeletor

    Näin Internetissä, kun joku lempi..(jatkuu)

    ..pekoni-salaatti-tomaattisämpylää. Varmaan helpompikin tapa levittää kastike, mutta mikä minä olen tuomitsemaan.
  11. Skeletor

    Hyvin taas siivottu

    Huoh hoih @varasija @immortalem
  12. Skeletor

    Asuessani Englannissa lähipubini kiusasi minua

    En jaksanut juoda *lutta niin tilasin "screwdriverin". Drinkin sijasta sain ruuvimeisselin lasissa, ja baaribob katsoi minua tuimasti.
  13. Skeletor

    Keksin mitä ilkeimmän juoneni tähän asti

    Ha ha ha! Syön kaikki päällispalat ruispaloista, jättäen @Makkachin'ille vain pohjapalat! Hä hää, olen niin ILKEÄ!
  14. Skeletor

    Miksi näen päiväunina jatkuvasti..(jatkuu)

    ..salahuoneita ja niiden rakentelua?
  15. Skeletor

    Käyn tänään Mallikujalla

    Kivittämässä sokkelia.
  16. Skeletor

    Kumpi painaa enemmän, kilo HK:n "Aitonakkeja" vai..(jatkuu)

    ..kilo S-ryhmän "Kevyt nakkeja"?
  17. Skeletor

    Suur-Kissalle kiitos, että lähikauppaan tuli vihdoin itsepalvelukassat

    Kauppamaine ei ole kokonaan mennyttä.. huh.. pystyin ostamaan nolot asiani ilman, että kassa tuomitsisi taas..
  18. Skeletor

    Miksi kutsutaan typeryksen ja jees-miehen yhdistelmää?

    ??? - Juuvatiksi
  19. Skeletor

    Hävettää liikaa ostaa yksi tuote, joten..(jatkuu)

    ..joutunen tilaamaan sen netistä.. voi tätä häpeää kuitenkin, kun postinkantaja tietää mitä siinä on, kuten myös myyjät..
  20. Skeletor

    Hyvä työpäivä tulossa snif snif

    Oksensin jo aamusuihkussa pahaa oloa, fyysistä oloa siis. Tuntuu kuin lihakset ei pysyisi luissa kiinni, kun väsyttää niin.
Ylös Pohja