Hakutulokset

  1. Hydrangea

    Suhteet En tiedä haluanko enää olla tekemisissä mun pikkusiskon kanssa

    Joo pakko ei ole pitää, mutta tosiaan tuo inhonsa ilmi tuominen jatkuvasti on tosi inhottavaa ja satuttaa mua paljon.
  2. Hydrangea

    Suhteet En tiedä haluanko enää olla tekemisissä mun pikkusiskon kanssa

    Ei ole, aloin loppuraskaudesta jo tulla siihen tulokseen että hän ei oo sopiva... Valitsin mun veljen joka on vastuullisempi ja lempeämpi. Mun sisko olis siis kuulemma mielellään kummi ollut ja ihmettelen vaan miksi?
  3. Hydrangea

    Suhteet En tiedä haluanko enää olla tekemisissä mun pikkusiskon kanssa

    Ja hänellä oli vielä lukiossa iso kaveriporukka, mutta melkein kaikki ovat katkaisseet häneen välit 2 vuoden sisällä sanoen, että hän on niin negatiivinen, ilkeä ja rasittava ettei hänen seurassaan enää viihdy.
  4. Hydrangea

    Suhteet En tiedä haluanko enää olla tekemisissä mun pikkusiskon kanssa

    Kaikki alkoi kun hän muutti mun naapuriini kesällä 2022. Hän on 20, mä kymmenisen vuotta vanhempi. Mun siskolla on selvästi jotain mielenterveysongelmia, mutta mielestäni sekään ei oikeuta hänen käytöstään. Mun sisko alkoi pyöriä meillä muuttonsa jälkeen lähes päivittäin. Olin raskaana, meillä...
  5. Hydrangea

    Aihe vapaa Pienen lapsen pukeminen on hauskaa hommaa

    Koska 1) niillä on tosi päheitä vaatteita, 2) niitä on paljon ja niistä saa loputtomasti erilaisia yhdistelmiä ja 3) pienellä ei ole vielä itsellään mielipidettä asuvalintoihinsa.
  6. Hydrangea

    Aihe vapaa Mikä olisi reaktiosi jos kaverisi...

    Hän ei ees tiennyt mitä se on kun sanoin että meillä kotona syötiin aina sitä :D
  7. Hydrangea

    Aihe vapaa Mikä olisi reaktiosi jos kaverisi...

    kysyisi sulta mikä on sun lempijuusto, vastaisit syöväsi vain oltermannia leivän päällä ja kaverisi tuhahtaisi sen olevan hirveetä roskajuustoa? Oli vähän erikoinen tilanne ja hämmennyin.
  8. Hydrangea

    Seurustelu Oon seurustellu sen kanssa jo 2 kk

    Me ollaan oltu yhdessä yli 6 vuotta ja tuntuu edelleen kuin oltaisiin tavattu juuri äsken. Vaikkei mikään olekaan elämässä enää samalla tavalla kuin silloin ja on yhteinen osoite ja yhteinen lapsi.
  9. Hydrangea

    Mielenterveys Tajusin että mulla on syömishäiriö

    Ja on ollut ilmeisesti pitkään, koska tajusin tämän lukiessani päiväkirjaani. On mulle ollut jo pidempään selvää, että mun ruokasuhde ei ole normaali ja ajatukset pyörii pitkälti ruoan ympärillä. En kuitenkaan hahmottanut miten sairasta oma käytös loppujen lopuksi onkaan, ennen kuin huomasi sen...
  10. Hydrangea

    Opiskelu Mulla on ihan liikaa mielenkiinnonkohteita

    Tähän en nyt varsinaisesti osaa vastata, kun itse valitsin aikoinani siis alan, josta tiesin että työllistyminen on vaikeaa. :D En ehtinyt edes fuksivuoden loppuun kun alkoi kaduttaa. Sama pelko siis siitä lähtien ollut takaraivossa, en kuitenkaan tuu olemaan yksi niistä onnekkaista jotka sen...
  11. Hydrangea

    Opiskelu Mulla on ihan liikaa mielenkiinnonkohteita

    Kaikille ei vaan oo mitään omaa juttua. Mä oon just samanlainen, mua kiinnostaa kaikki ja loppujen lopuks ei mikään. Mun lukiosta on kohta 10 vuotta enkä edelleenkään tunne mitään isompaa intohimoa mitään kohtaan. Oon käynyt yliopistolla useamman eri alan kursseja ja tykännyt melkein kaikista...
  12. Hydrangea

    Opiskelu Mitä mä lähtisin opiskelee??

    Mä opiskelen kirjastonhoitajan opintoja läheisesti vastaavassa maisteriohjelmassa ja on maailman tylsintä. Kurssit on lakipätkien ulkoa opettelua ja informaation säilyttämisen historiaa alkaen muinaisesta Egyptistä lähtien... Nytkin yhdellä kurssilla on 6 kirjaa, joiden pointti on se mitä infoa...
  13. Hydrangea

    Gallup Mitä ruokaa syötte yleensä?

    Tehdään enemmän itse. Aika usein toistuvia on makaroonilaatikko, linssikeitto, kana ja riisi, lasagne sekä perunamuusi ja lihapullat. Lisukkeena yleensä höyrytettyjä tai uunissa paistettuja kasviksia (punajuurta, bataattia, parsakaalia, porkkanaa...). Aika usein kokeilen myös uusia reseptejä...
  14. Hydrangea

    Keho Tein raskaustestin

    Mulla näytti vasta kolmas positiivista D: En luota noihin testeihin kyllä enää.
  15. Hydrangea

    Kiva, että iskä haluaa mut pois kotoo

    Eikös toisella asteellakin saa nostaa opintolainaa? En mäkään ole kyennyt säännöllisesti käymään töissä opintojen ohella, joten oon nostanut lainan aikalailla tappiin. // Paitsi että lainaa ei saakaan jos saa opintotuen sijaan muita tukia.
  16. Hydrangea

    Mielenterveys Mielenterveysrinki

    Muuten menisi hyvin, mutta raha stressaa ja oon aika yksinäinen tällä hetkellä. Kaveri toisensa perään vaan feidaa eikä kukaan esimerkiksi ikinä kysy mitä mulle kuuluu. Edes mun sisarukset ei yhtä lukuun ottamatta pidä muhun mitään yhteyttä. Viimeksi viime yönä itkenyt tän takia.
  17. Hydrangea

    Aihe vapaa Näyttää vähän siltä että koulupaikka meni ohi

    Mun siskolle ei ainakaan ole edes tullut yliopistojen tuloksia vielä. Voi siis ihan hyvin liikkua vielä reilustikin.
  18. Hydrangea

    Ärsyttää kun mikään paikallinen pizzeria ei ole auki juhannuksena

    Eikös tossa aloituksessa puhuttu että nimenomaan Kotipizzat on auki mutta muut ei?
  19. Hydrangea

    Ärsyttää kun mikään paikallinen pizzeria ei ole auki juhannuksena

    Mä ainakin asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista :D Maalla vanhempien luona taas on pizzeriat normaalisti auki juhannuksenakin.
Ylös Pohja