Hakutulokset

  1. Hydrangea

    Ärsyttää kun mikään paikallinen pizzeria ei ole auki juhannuksena

    Juhannus on joo typerä kun mikään paikka ei oo auki. Me oltiin yllättyneitä kun ekana kaupunkijuhannuksena selvisi ettei edes baarit olleet juuri missään auki.
  2. Hydrangea

    Hyvää jussia!

    Tultiin mun vanhemmille, tehdään burgereita ja sisko leipoi mansikka-toffeepiirakan. Huomenna nähdään sitten kaveriperheitä.
  3. Hydrangea

    Opiskelu Psykologia

    Kirjastostakin saa lainattua monia perusteoksia. Esimerkiksi Ihmisen psykologinen kehitys on kurssikirjana joillain yliopistopsykan peruskursseilla ja on tosi mielenkiintoinen. Mä en käynyt lukiossa psykaa kuin yhden kurssin ja toi kirja oli todella helppolukuinen.
  4. Hydrangea

    Ootteko ikinä syöneet lusikalla suklaalevyä?

    Ei muuten oo niin hyvää kuin miltä näyttää! Mä en ainakaan tykännyt, parempia erikseen.
  5. Hydrangea

    Ootteko ikinä syöneet lusikalla suklaalevyä?

    Mä heitän suklaat aina jääkaappiin jos ne pääsee sulamaan
  6. Hydrangea

    Suhteet Ei oikein nappaa tinderi ja muutenkaa deittailu

    Sellainen säätövaihe onkin ihan perseestä. En varmaan tuu koskaan löytämään ketään jos joskus erotaan, koska en vaan jaksa sitä alussa olevaa jopa kuukausia kestävää epävarmuutta.
  7. Hydrangea

    Opiskelu Sain taas huonoja uutisia :(

    Haitko mihinkään muualle? En hirveesti tiedä musiikkialan opiskelupaikoista, mutta jos jazz ei ole oma juttu niin oisko jossain toisaalla helpompi hakuprosessi?
  8. Hydrangea

    Aihe vapaa Ikisinkkuna vähän syö että veljen tyttöystävä tullee meille

    Itekin ajattelin koko nuoruuteni että miksen mä löydä ketään, pikkuvelikin tosiaan pyöritti useampaa samaan aikaan. No, heti kun täytin 20 niin löyty mies jonka kanssa oon ollut koko aikuisikäni. Oltiin asuttu koko ajan samalla paikkakunnalla, tietämättämme oltu usein samassa paikassa samaan...
  9. Hydrangea

    Hauskaa kun en ite ees tajua puhuvani murretta

    Mun sisko 20v yllättyi kun kerroin sille et me puhutaan savoa. Ei ollut tiennyt.
  10. Hydrangea

    Syvälliset Mitä te tekisitte jos teidän läheisellä olisi enää pari kuukautta elinaikaa

    Pitäiskö sun puhua tuosta sun huonosta omastatunnosta äitisi kanssa? Voisi tehdä teille kummallekin hyvää. Ymmärrän kyllä todellakin sun ajattelumallin logiikan ja sun olo on varmasti todella raskas. Syyllisyyden tunne on hirveää.
  11. Hydrangea

    Syvälliset Mitä te tekisitte jos teidän läheisellä olisi enää pari kuukautta elinaikaa

    Mä oon ihan vain ollut vieressä, jutellut ja ollut läsnä. En tiedä mikä sun äidilläsi on, omat tutut menehtyneet syöpään, ja ovat olleet loppuvaiheessa kyllä todella poikki. En ainakaan painostaisi, jos toinen vaikuttaa väsyneeltä. Voihan sitä yhdessä katsoa vaikka elokuvia, yrittää jutella...
  12. Hydrangea

    Musiikki Haloo Helsingin soittaminen pitäis olla laitonta

    Ai jotain HH-suklaamunia? Mä en hirveämmin ostanut mitään pääsiäissuklaita, pari Kinderiä vain, niin mulla on mennyt kyllä ihan ohi tällainen.
  13. Hydrangea

    Musiikki Haloo Helsingin soittaminen pitäis olla laitonta

    Hei tää on poikkeus. Siedän jopa Ellin laulamana koska on mielestäni niin kaunis.
  14. Hydrangea

    Aihe vapaa Mitä asioita muistat lapsuudesta joita muut eivät tunnu muistavan?

    Mun mies laulaa tuota. D: tuo ainakin on ollut siis olemassa, noita omiani alan nyt ihan oikeesti epäillä että oonkohan vaan nähnyt unta :D
  15. Hydrangea

    Keho Astma tutkimukset lähtee käyntiin :')

    Ne tutkimukset on periaatteessa se, että sulle annetaan taulukko ja mittari kouraan ja sit kotona mittaat muutaman kerran päivässä että mikä sun puhallustilavuus on. Muutaman viikon päästä palautat sen lapun ja ne katsoo siitä että onko sun lääkkeellä ollut mitään vaikutusta sun...
  16. Hydrangea

    Keho Astma tutkimukset lähtee käyntiin :')

    Mikä niissä tutkimuksissa siis jännittää? T. Astmaatikko
  17. Hydrangea

    Aihe vapaa Yölenkit on paras juttu ikinä.

    Tostahan muuten on ollut juttua että linkkuveitset, avaimet sun muut on ihan turhia jos joku käy sun kimppuun. Se hyökkääjä ehtii lähietäisyydelle ja esimerkiksi sun hiuksiin kiinni ennen kuin se sun linkkarisi yltää mihinkään. Sen sijaan sateenvarjo on tehokas hyökkääjien pelotteluun, koska se...
  18. Hydrangea

    Aihe vapaa Mitä asioita muistat lapsuudesta joita muut eivät tunnu muistavan?

    Ne kanat oli enemmän sellaisia Late Lammas -tyyppisiä 🤔 Ei ole myöskään Kananlento, se mulla oli DVD:nä.
  19. Hydrangea

    Aihe vapaa Yölenkit on paras juttu ikinä.

    Mäkin vain vilkuilen taukoamatta taakse. Varsinkaan musiikkia en uskaltais kuunnella, koska sit ei ainakaan oo varautunut jos joku käy kimppuun.
  20. Hydrangea

    Musiikki Haloo Helsingin soittaminen pitäis olla laitonta

    Ärsyttää kun inhoan Ellin ääntä ja sit ne biisit jää aina soimaan päähän. 10 vuotta sit vielä toivoin et toi bändi menee joskus pois muodista mut ei taida tapahtua.
Ylös Pohja