Hakutulokset

  1. Skeletor

    Skeletor-tietovisa

    Miten tunnette minut! 1. Paras supersankari 2. Paras supersankariryhmä 3. Paras vaimo 4. Olenko eläintensuojelija 5. Mitä eroa on kissulla ja kissalla? 6. Kenellä on kaunein ääni
  2. Skeletor

    Lensin juuri tänne

    Huh huh, koskeepa käsiin!
  3. Skeletor

    Muistan, kun naapurini voitti lotossa 20 miljoonaa

    Kertoi Radio Novassa, että fiilis on hyvä ja että olisin ärsyttävä runkero.
  4. Skeletor

    Al*oholi on kyllä tosi pahasta

    Snif snif..kielenkannat löystyy..
  5. Skeletor

    Glug glug

    Niin hyvää..glug glug..
  6. Skeletor

    Mmm..meloni-collie..mm..

    ..sellainen haukku olisi varsinainen herkku! Mmm...
  7. Skeletor

    What kind of oil does Roope Salminen prefer?

    Rapeseed.
  8. Skeletor

    Suomen kohdatessa Saksan on aina sormi pelissä

    Hih hih!
  9. Skeletor

    Keksin hyvän vitsin, mutta siitä voi esittää vain sensuroidun version täällä

    ***** ***** ***** *****, ***** ***** ***** ***** PTSD! Ha ha!
  10. Skeletor

    Max Voima oli äsken kuin eräs moderaattori..

    ..koska heti, kun tökki uudella paksulla pötkö-lelulla sitä takajalkoihin niin heittäytyi selälleen ja takajalat levälleen, sitten hetken painittuaan puri vihaisesti pötköä ja hylkäsi nurkkaan! Jo on!
  11. Skeletor

    Snif snif, kun en saa nauraa enää asioille täällä

    Vaikkei liittyisi edes sivustoon..snif snif..snif.. anti-huutis..snif..
  12. Skeletor

    Huutista taas yhdelle järkijätölle

    Huu-tis-ta!
  13. Skeletor

    Minusta sääntöihin pitäisi laittaa sellainen kohta, jossa kielletään..(jatkuu)

    ..baittaaminen keskusteluissa. Että valitellaan asiaa x, mutta ei kerrota että miksi siitä valitetaan vaan vihjaillaan hirveästi.
  14. Skeletor

    Max Voima on kynä niska nörö kissa

    Monesti saanut sen kiinni tietokoneeltani näppäimistöä ja hiirtä näpyttelemästä ja tänään laittoi Xboxin päälle. Onneksi ei ole sentään neli silmä rilli pää..
  15. Skeletor

    Syön nyt jauhetta, joka saa minut kirjoittamaan "kyllä".

    Kyllä.
  16. Skeletor

    Jos ensi yö on samanlainen niin tapan itseni aamulla

    Huutista.
  17. Skeletor

    Tänään alkoi diet ja vähennän donitseja

    Jätän reiät syömättä, eli syön vain reikien ympäriltä.
  18. Skeletor

    Haluaisin olla hardcore, mutta vaimo ei anna

    Snif snif..tekisin HC-keskustelun..kielsi, kun sanoi että saan bannit siitä..
  19. Skeletor

    Makkachin nalkutti niin paljon, että housuni tipahtivat

    Kävin parvekkeella ja siinä aloitti heti "nag nag" niin housuni vain putosivat ilman, että tein mitään! Huijui miten voimakas nainen..
Ylös Pohja