Hakutulokset

  1. Skeletor

    Täällä leviää valheellinen huhu, jonka mukaan olisin kiusaaja!

    Kysyin asiaa vaimoltani ja hän sanoi, etten ole sellainen vaan pelkästään hauska ja hurmaava älykkö! Ettäs tiedätte!
  2. Skeletor

    Apua apua! Rutto leviää

    Pitkin foorumeita ja aivojani mörgghhh arrghhh!
  3. Skeletor

    Iisakin tarina Raamatussa on kyllä aika läppä, kun sitä miettii

    Miksei Vanhan Testamentin Jumala keskittynyt enemmän keppostelemaan vaan oli hyvin, hyvin vihainen? Mutta niin, Jumala vaan sanoo Abrahamille, että sen pitäisi tappaa poikansa uhrina hänelle ja kun Abra on iskemässä puukkoa rintaan, niin Jumala on vain "hei jäbä, se oli vaan pränkki älä tee...
  4. Skeletor

    Vara-Ankka 23

  5. Skeletor

    Iso musta herkku pienelle mirrille (kuva)

  6. Skeletor

    Gylläbä väsyddää

    Snif snif
  7. Skeletor

    Demiesten golf-miitti

    Milf-gootti ei ole kutsuttu luonnollisista syistä.
  8. Skeletor

    Tiedättekö, mikä oli Sami Hedbergin keikan huippukohta?

    ??? Kun se lähti pois lavalta.
  9. Skeletor

    Myös kehonkielellä itsensä ilmaiseminen on tärkeää

    Siksi olen kehittänyt useita tansseja, jotta @Makkachin tietää olotilani tai mitä olen tehnyt ja olenko asiaan x, y tai z tyytyväinen. Ai onko Makkachin kuuro? Ei, vaan pitää kuulokkeita tehdessään koulutehtäviä.
  10. Skeletor

    En y,,ärrä mikseivät murhaajat tapa enemmän pieniä lapsia tai vanhuksia

    Nehän ovat paljon helpompia kohteita kuin parikymppiset miehet ja naiset? Esim. joku muuttomies voi lopettaa lupaavan sarjan alkuunsa, kun taas samalla vaivalla pistäisi kylmäksi 2-300 esikoululaista tai rollaattorimummoa.
  11. Skeletor

    Luinkohan nyt Rattoa vaiko keittokirjaa

    "Yksi muna piirakkaan" lukee sivulla.
  12. Skeletor

    Nyt kun on ollut paljon puhetta ja porua saamelaiskäräjistä, niin onneksi..(jatkuu)

    ..muille Suomen heimoille ei ole omia käräjiään, koska olisi vaikea ottaa vakavasti "savolaiskäräjiä". Kuulostavat enemmänkin joltain orgioilta Kuopion torilla kuin parlamentaaliselta instituutiolta.
  13. Skeletor

    Max Voima on tankero

    Huijui pelottaa!
  14. Skeletor

    Käväisin tapojeni vastaisesti anniskeluravintolassa, ja..(jatkuu)

    ..kysyin baarimikolta, että mikä olisi hyvä ja halpa shotti, joka menisi nopeasti päähän niin tämä ehdotti lyijyhauleja. Snif snif.
  15. Skeletor

    Mitä drinksaat kun sulla on thirst?

    ???
  16. Skeletor

    "Kun rasia on kerran avattu, se ei koskaan palaa ennalleen"

    @Makkachin'in viisauksia..
  17. Skeletor

    Keho Olen kyllä viileä hemmo

    Ruumiinlämpö 35,6 astetta Celcius.
  18. Skeletor

    Yhdestä asiasta huomaa, että Oulu on täynnä sivistymättömiä amiksia

    Täällä ei puhuta ruotsia ja sen osaamista pidetään erityisenä. Härregud näitä juntteja, en malta odottaa että tulee sade, joka huuhtoo koko roskan mereen.
  19. Skeletor

    Olen jo päättänyt viimeiset sanani kuolinvuoteelleni

    Heh heh, kyllä siinä menevät läheiset ihan hämilleen..heh heh..
  20. Skeletor

    Onkohan "surmatyöntekijä" vaativa ammatti?

    Ja paljon siitä maksetaan?
Ylös Pohja