Tai ketä muut ovat ehdottaneet?
Demin arkkihomo Duvoo aikoinaan mietti tätä kohdallani pari päivää ja sanoi, että Kevin Spacey olisi osuva. Itse mietin jostain syystä Ben Stilleriä, vaikka se ei ole kovinkaan hauska kuten minä olen..
Pelin säännöt ovat yksinkertaiset: väittäjällä on 3 kertaa vastata syyttäjiä vastaan, ja sitten kertoa oliko VÄITE totta vai ei.
Aloitan: Olen ollut baarissa Noel Gallagherin kanssa.