Aihe vapaa Aaaaaa miks teen aina näin

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
ahdisti koulu - > työnsin pois mielestä - > tehtäväaika umpeutui ja missasin sen - > huomasin että tänään keskiyöllä pitää palauttaa esseetehtävä ja diagrammi aiheesta mitä en osaa ja ohjelmalla mitä en tunne

ja mulla on vaan yksi (1) kurssi. miksi aina jätän asiat viimeiseen minuuttiin XD vihaan tätä ominaisuutta itessäni D=
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Älä huoli mäki oon lykänny kela-viestin lähettämistä tässä muutaman päivän... Paitsi ei se sinänsä haittaa mitään muuta ku et sitä asiaa ei saa pois päiväjärjestyksestä ku lykkää
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Miekin jätän yleensä viimetippaan mt-ongelmien takia, koska en vaan saa aikaseks tehä niitä ennen ku on oikeesti jo kiire D: Oon tosin kympillä nii ei silleen haittaa vaikka oiski enemmän jälessä aikataulusta ja tekis hitaammin, mut ootan kauhulla jatko-opintoja D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
can relate teihin molempiin D: saitteko tehtyä kuitenkin?
Meitsi sai tehtyy sen, mut asia ei oo edelleenkään pois päiväjärjestyksestä ku nyt pitää odottaa sitten että ne ottaa sieltä yhteyttä. Mut oon ylpee itestäni et sain sen viestin lähetettyä silloin, siit tuli hyvä fiilis. Mut tää on kyl ärsyttävää vekslaamista, niin kuin kelan kanssa aina on
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Meitsi sai tehtyy sen, mut asia ei oo edelleenkään pois päiväjärjestyksestä ku nyt pitää odottaa sitten että ne ottaa sieltä yhteyttä. Mut oon ylpee itestäni et sain sen viestin lähetettyä silloin, siit tuli hyvä fiilis. Mut tää on kyl ärsyttävää vekslaamista, niin kuin kelan kanssa aina on
se on joo aina sellasta kelan kanssa D: mut hyvä ku säki sait tehtyä, todellaki saat ol ylpee!
 
Ylös Pohja