Aihe vapaa Aaaaaä ihanat

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
VITTU TÄTÄ :D:

hehhehh vittu

Haluun naimisiin Petran kanssa 🙄 miksei jannenkin 🙄 rääääh
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Sama.

Oikeestaan voinko saada avioliiton useamman ihmisen kanssa niin voisin mennä naimisiin actually Karin joonaksen hessun timpan ja n:n kanssa 🤔 vähintään. Eiku.
Pitäs olla. Mutta pitäskö siinä olla joku lääkärintodistus samalla?? Wuhuu sain jalan vapaaksi tänään oireillaan
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ei se mitään mädänny :D
Saattaa mädäntyä :D vittu mä oon hullu. Kohta varmaan hakeudun jonkun ebolan takia sairaalaan, mä en vaan tiiä mikä on. Kantapäät itkee verta ja sormi tököttää vaan D: ei eijeijei en poistu enää ikinä sisältä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Saattaa mädäntyä :D vittu mä oon hullu. Kohta varmaan hakeudun jonkun ebolan takia sairaalaan, mä en vaan tiiä mikä on. Kantapäät itkee verta ja sormi tököttää vaan D: ei eijeijei en poistu enää ikinä sisältä
Haitko sitä apua koskaa?
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Näköjään pitää ensin kuolla ennenkuin pääsee avun piiriin. Tiiätsä mä oon ihan vitun täynnä jo. Mä en aijo ruikuttaa enää kun ei täältä apua saa. Elän näin täysikäsyyteen ja sitten katellaan että mitä voi. Helvetti ei elämästä tule mitään. Olispa iskä edes. Tai vanhat mestat missä kasvoin. Kun mä olen kasvanu eri puolella ku muut. Yh-äidin kasvattama paskanen mielisairas mä yhä olen, ei siitä pois pääse. Ihan saatanan sama, tähän mennessäki olen jo onnistunu elämään, eli ei enää siis ole mitään menetettävää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Näköjään pitää ensin kuolla ennenkuin pääsee avun piiriin. Tiiätsä mä oon ihan vitun täynnä jo. Mä en aijo ruikuttaa enää kun ei täältä apua saa. Elän näin täysikäsyyteen ja sitten katellaan että mitä voi. Helvetti ei elämästä tule mitään. Olispa iskä edes. Tai vanhat mestat missä kasvoin. Kun mä olen kasvanu eri puolella ku muut. Yh-äidin kasvattama paskanen mielisairas mä yhä olen, ei siitä pois pääse. Ihan saatanan sama, tähän mennessäki olen jo onnistunu elämään, eli ei enää siis ole mitään menetettävää.
Hyvinvointivaltio tää on juu.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Näköjään pitää ensin kuolla ennenkuin pääsee avun piiriin. Tiiätsä mä oon ihan vitun täynnä jo. Mä en aijo ruikuttaa enää kun ei täältä apua saa. Elän näin täysikäsyyteen ja sitten katellaan että mitä voi. Helvetti ei elämästä tule mitään. Olispa iskä edes. Tai vanhat mestat missä kasvoin. Kun mä olen kasvanu eri puolella ku muut. Yh-äidin kasvattama paskanen mielisairas mä yhä olen, ei siitä pois pääse. Ihan saatanan sama, tähän mennessäki olen jo onnistunu elämään, eli ei enää siis ole mitään menetettävää.
Hyvinvointivaltio tää on juu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Voi saatana tätä luulin etten ollu lähettäny tota ni tuli kaks kertaa hah
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Voi vittu. Kova ikävä erästä naista. Ja toistakin. Kahta siis. Vihaaaannn. Aamulla kun heräsin niin en tiedä olinko siitä toisesta nähnyt unta vai miks aattelin sitä heti aamusta :/ kunnon haaveilut tulilla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Miten voi ees olla mahollista xD älä ny vittu viitti XDDDDDDD näen jo silmieni edessä kuinka tää menee niin helvetin hyvin oikeest ei saatana, tää oli NIIN epäyllätyksellistä. Ei jestas :D tää oli jotain sellasta mitä multa voi odottaa niin vitusti ja sillee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Silti yllätyn kerta toisensa jälkeen vaikka ei pitäs enää yllättyä. Emt jotenki joka kerta vaa oon sillee "mitä helvettiä nyt taas" ihan niiku se ois jotenki mukamas outoo mulle et näin tapahtuu :DDDDD ku siin ei kirjaimellisesti oo mitään yllätyksellistä. Tänki arvasin varmaan jo tyyliin ekana päivänä jo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Mitä miks nään tän tyylii vast nyt tai ehk oon nähny aiemmin mut emt????
:Ddd send help

Reps sille ku kuuntelen randomil pitkäst aikaa vili vilperin soittolistaa ja mietiskelen että mites bb:n kanssa aina käy näin 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 don't ask me idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
OIKEEST REPEEN NAURUUN voi vittu :DDDDDDD tavallaa jos aattelee et kuka on ollu se the juttu näil kausil ni
2014: Jonathan
2019: krisu
2020: vili
2021: mmmmmmnjooo? Vaikee sanoo koska noi aikasemmat oli aik selvii keissei mut nyt jos miettii et kuka on se THE juttu niiiiii ööööööömmmm??? Sedu? Petra???? Jotain? Sellasta? Ehkä? Ja pelkään? Hieman? Koska niiku älä ny helvetis oikeest taas :D

Nii joo ja tost aikasemmat on kaikki vähän kyseenalasii mut niiku.... 2013 ei silleen ollu the juttua ku taisin rakastuu nikoon vasta myöhemmin???? Smh. 2012 ei myöskään tainnu olla the juttua. 2011 basically KIND OF oli tyne mut niin. 2010 oli öömmmm emmä tiiä? Ei sillonkaa oikee ollu kai sellast niiku THE juttua vaikka olinki sillee omg elisabet on kaunis ja kaikkee tollast mut nah emt ei sen kummempaa kai. 2009 oh my god juuu voi vittu mitä muistoja. Olin iha et esa a on söpö joten ehkä se???? Tai jotain mut se oli nii sekavaa aikaa et kräähhhhhhhhh. Sitä aikasempia kausia en oikeen ainakaan kunnolla tainnut kattoakaan joten ei vissiin ainakaan sillon ollu mitään for real mut tietysti myöhemmin ollu kaikenlaista,,,,,,,, hah. Tarkotan siis esim sitä et oon myöhemmin kattonu jtn ja ollu esim sillee "kadi D::::" mut jooh juuh. Räääääääääh. My bi ass?????????? Seis XD eih en kestä enää xddddd siis mitä vittua ihan oikeasti. Mist se johtuu et asiat menee näin. Jeesus.

En kyl millää jaksa tykätä jostai sedust mut se oli nii söpö siel vitu pinnasängys XDDDDDDDD HELP. emt kyl jo kickoffissa niin ainakin porkan ja sedun kohalla olin sillee älä ny vittu viitti ei tämmösiä ansoja nyt taloon kiitos. Petran kohal olin vitu useless bi olin vaa et "😳😳😳🤭🤭🤭" ehhhhhh juu. Räääh. Aivan.

Mutta tosiaan tosta kickoffist ja sedust ja porkast yms tuli vaa mielee et joskus must tuntuu et mus tapahtuu joku automaattinen reaktio, siis jos nään vanhan miehen ni tykkään siit melkee automaattisesti 🤔🤔🤔 siis ei ny oikeest mut se tapahtuu jotenki nii helposti et....... Eih :D jotenki sen vaa tietää ku oon nii weak asf. Kosk noi oli just ne joiden kohal olin et "ANSA, EI TÄMMÖSTÄ" xdd hmm hmm hmm. Joku ihme homma siin o, en tiiä mikä. Mutta siis. Ei siitä sen.

En vaa tuu jaksaa oikeest tämmöst voi jeesus :D iha tarpeeks sekavaa muutenki.
 
Ylös Pohja