Keho Okei nyt oon ihan sairaan tyytyväinen mun kehoon yhtäkkiä?????

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,658
Reaktioarvo
2,892
Naurattaa helvetisti koska mulla menee näköjään kehosuhde aivan vuoristorataa. Niinku ihan ääripäästä toiseen 😂😂😂

No, onneks nyt on hyvä mieli siitä.

Oon niin onnellinen atm 😻😻

Mut ainoo harmitus on vaan se etten mahu mun yksiin ihaniin housuihin :((((( siis pelkästään sen vaatteen takii ku haluisin käyttää niit pitkäst aikaa ku ne on nii ihanat. Mut ku ne on tyylii yhen koon liian pienet ni vetskari ja napit ei mee kiinni yms :( snif snif. Se on ainoo harmitus, muuten rakastan mun kehooni.

Ja sitten taas toisaalta, pidän nytten yksiä mun koon 40 housuja ja näihin mahdun sentään, niin ainakin voin käyttää näitä kun nääki on niin ihanat. Tosin nää tuntuu kyllä vähän tiukilt kans mut niit pystyy kuitenkin käyttää ainaski. En tiiä oisko näissäki ehkä ideal fit sit viel yhen koon isompi? Vaikka päälle meneekin ja pystyy käyttää. Ne toiset oli kokoo 38. Et en tiiä oisko mun OIKEE koko sitte joku 42? Vaikuttais ehkä siltä..... Hmm, voi kylläkin myös olla että se koko riippuu housuista. Sehän se vittumaista onkin, olispa se vaa se yks numero aina niin ois helppoo ostella vaatteita, perkeles.

Tulin vaa hehkuttaa ku tunnen oloni nyt nii hyväks mun kehossa. Noin niinku ulkonäöllisesti. Sitten taas jos miettii ihan fyysisiä tuntemuksia niin mulla on kyllä tällä hetkellä vähän sellanen raskas ja "vaikea hengittää" tyyppinen olo mutta en tiedä johtuuko se nyt painosta vai mistä :D

Mutta ulkonäöllisesti oon niiiiiiiin tyytyväinen mun ulkonäköön tällä hetkellä ja oon niin onnellinen koska liian usein vaan vihaan mun kehoa ja ulkonäköä.

Siis aatella että pystyin jopa kattoo mun rintoja silleen et "ne on sittenkin hyvännäköset" ??????? Se on tosi harvinaista.


See, it's all in your mind. Kehossa ei siis oo mitään vikaa, vaan mieli on se mikä tarvii terapiaa tai jotakin 😌 ja siis tietenkin jos ihmiset ympärillä koko ajan haukkuu sua esim läskiksi niin se nyt ei ainakaan paranna kenenkään oloa. Huoh, milloin voitais elää täydellisessä maailmassa..... Ei varmaan koskaan, mutta koska olen infp niin haaveilen siitä. Vituttaa vaan niin suunnattomasti se kun muiden ulkonäköä haukutaan.

Sit varsinkin jos on esim niin herkkä tyyppi kun minä, niin muiden sanomiset vaikuttaa kai erityisen paljon, ja se on tosi vaikeeta saada se oma mieli tämmöselle tasolle. Onneksi edes joskus tykkään kehostani.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,658
Reaktioarvo
2,892
Aijaa nyt aloin taas vertailee. Mun nenä on niin omituisen näkönen D: verrattuna muihin. Ehkä vähän isokin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,658
Reaktioarvo
2,892
Ääh nyt mul on obsessio olla normaalipainoinen.

Oon vaa 5kg ylipainoinen se ei oo onneks paljoo joten ehkä se on vielä hyväksyttävää.

Sit jos painaisin 63kg olisin normaalipainon rajoissa.

Mut en mä haluu siit obsessoida kuitenkaan.

5kg ylipainoinen ei oo paljoo. Kuhan en tästä enää liho niin oon tyytyväinen.

Yritän ajatella sen näin.

Tai no siis haluisin olla tyytyväinen täysin painosta huolimatta mut en vaa voi.

En tiiä miten tää pitäis ajatella.

No jaa.

Aattelen vaa niin että hyvä että oon vaan 5kg ylipainonen mutta vaikka lihoisinkin niin ei sekään haittais mut tää on hyvä.

Tää on hyvä. Onneks se on vaa näin vähän.




Mul on paino ja ulkonäkö ocd. Oikeesti. Siis mul on ocd mut nykyään ne oireet ulottuu painoo ja ulkonäköö myös.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,658
Reaktioarvo
2,892
Okei siis en oo normaalipainoinen mut se ei haittaa mitään tho.

Ei se haittaa mun ei tarvii olla normaalipainoinen, mä en ees halua olla normaalipainoinen. Paitsi jos se paino sattuu putoamaan niin se ei haittaa mut en pyri siihen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,658
Reaktioarvo
2,892
"Uuden laskukaavan mukaan painoindeksisi on 22,1
Perinteisen laskukaavan mukaan painoindeksisi on 26,6
Hienoa, painosi on normaalipainon rajoissa!"

Ai oon sittenkin normaalissa painossa. No eihän tässä sitten vittu mitään.

Voi jumalauta. Kiitti vaa oon kriiseilly ihan turhaan vaikka oonki nyt sitten normaalissa painossa.

Ei Jumalauta. Nyt jos kukaan yrittää motkottaa jotain viel joskus niin voin sanoa sille että totuus on se että mä olen normaalipainoinen. Usko tai älä. Voi vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,658
Reaktioarvo
2,892
Vittu että vituttaa. Kaikki tää huoli täysin turhaan.

Mut silti katon itteeni ja nään läskin tytön.

Miten vitussa jos kerran oon normaalipainon rajoissa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,658
Reaktioarvo
2,892
Siis riippui täysin siitä että kumpaa laskurii käytän, terveyskirjaston vai terve.fi.

Koska terveyskirjasto: ylipaino.
Terve fi: normaali paino.
☺️☺️☺️ Mut toi on se uus joten kai se on enemmän accurate joten se accurate tulos on siis normaali paino. Noniin. Kukaan ei saa siis enää motkottaa mulle asiasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,658
Reaktioarvo
2,892
Tää on muuten eka kerta mun elämässä kun muistan että olisin saanu tulokseks normaali paino. Tuntuu ihan vitun oudolta.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
loistavaa jos oot tyytyväinen tai enemmän varmempi

sanon vaan tän et nakkaa ne liian pienet housut pois.

paino on yksilöllistä. laskusritkin voi heivaa lähimpään puskaan vaikka.

oot just hyvä noin :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,658
Reaktioarvo
2,892
loistavaa jos oot tyytyväinen tai enemmän varmempi

sanon vaan tän et nakkaa ne liian pienet housut pois.

paino on yksilöllistä. laskusritkin voi heivaa lähimpään puskaan vaikka.

oot just hyvä noin :)
Nyt taas en oo mutta ku ne menee ihan vuoristoratamaisesti ni :D aws kiitos. En ihan viitti nakkaa ko se on kummiski semi pienestä kiinni, et jos joskus sattuuki laihtumaa vähän nii sit harmittais ku mahtusinki niihi :D nimittäin tykkään niist tosi paljon ja en oo pitkää aikaa voinu käyttää niit :( mut kiitos <3
 
Ylös Pohja