Mielenterveys Äääh ahdistaa kun en nuku tarpeeksi viikolla

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo, sama. Ja vaikka nukkuisinkin tarpeeks niin herään silti väsyneenä, koska on niin aikanen herätys.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,470
Saatko mitenkään aikaistettua nukkumaanmenoa? Vaikka melatoniinin avulla, jos ei muuten nukuta?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,470
Sitähän olen nyt kolmisen viikkoa harrastanut.
Eikö auta?

Itsellä oli samaa ongelmaa kun olin kesällä töissä. Yritin mennä yhdeksältä nukkumaan iltaisin, mutta eipä uni tullut. Melatoniini auttoi vähän, mutta ei tarpeeksi. Koko kesän sitten vetelin sellaisilla 3-6 h yöunilla (viikonloppuja lukuunottamatta). Jos tietäisin tähän ongelmaan ratkaisun, niin kertoisin... Ehkä meidät on vain luotu kärsimään!
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
Eikö auta?

Itsellä oli samaa ongelmaa kun olin kesällä töissä. Yritin mennä yhdeksältä nukkumaan iltaisin, mutta eipä uni tullut. Melatoniini auttoi vähän, mutta ei tarpeeksi. Koko kesän sitten vetelin sellaisilla 3-6 h yöunilla (viikonloppuja lukuunottamatta). Jos tietäisin tähän ongelmaan ratkaisun, niin kertoisin... Ehkä meidät on vain luotu kärsimään!
Aina herään kuitenkin väsyneenä, niin olen jo melkein luovuttanut hyvien yöunien suhteen. Viikonloppuna kuitenkin parhaimmillaan 12 tunnin unet :DD
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,470
Aina herään kuitenkin väsyneenä, niin olen jo melkein luovuttanut hyvien yöunien suhteen. Viikonloppuna kuitenkin parhaimmillaan 12 tunnin unet :DD
Aika mood, ei sitä ikinä herää pirteänä arkisin vaikka kuinka yrittää. Viikonloppuna voi nukkua univelat pois. Onkohan työelämä tämmöistä unirytmin kanssa taistelua koko ajan?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Sama täällä D: Meen aina liian myöhään nukkumaan ja sit aamulla oon rättiväsyny, eilinen oli kyllä poikkeus mutta yleensä vaan haukottelen hirveesti ja aamut on taistelua. En mie siis mihinkään kolmeen asti valvo kuitenkaan, mutta helposti venähtää joko yhteentoista tai puoleenyöhön..
 
Ylös Pohja