Ihastuminen Ällösöpöä ihastushehkutusta ja etenemiskerrontaa :33

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
53
Reaktioarvo
119
okei eli siis snäppään yhen erittäin kivan pojan kanssa ja meil on ollu tosi kivoi keskusteluit ja sellasta et se niinku soljuu eteenpäin! se asuu semi lähellä mua ja on samanikänen ku mä ja onhan se ihan söpökin. puhutaan tuleval viikol vp nii mietin et voisin tänne päivitellä aina ku tulee jotai updatea XDD anteeks kaikki jo valmiiks mut joo pus
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
53
Reaktioarvo
119
• UPDATE •

okei eli siis :D ollaan juteltu sen kans nyt ihan sika paljon kaikkee ja tiiän siit jo tosi paljonn! se myönti et on kiinnostunu musta enemmänki ku kaverina ja mäki sanoin tietty samann!! sovittii et puhutaan vp tuleval viikol ja pelataan myös yhes jotai dceen välityksellä. juteltiin äänäreil ja oikeesti aina ku kuulen sen äänen ni maha heittää volttiaa, en kestäää :> ja hei kiitos kaikki ihanat jotka annatte mun hehkuttaa <3
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
• UPDATE •

okei eli siis :D ollaan juteltu sen kans nyt ihan sika paljon kaikkee ja tiiän siit jo tosi paljonn! se myönti et on kiinnostunu musta enemmänki ku kaverina ja mäki sanoin tietty samann!! sovittii et puhutaan vp tuleval viikol ja pelataan myös yhes jotai dceen välityksellä. juteltiin äänäreil ja oikeesti aina ku kuulen sen äänen ni maha heittää volttiaa, en kestäää :> ja hei kiitos kaikki ihanat jotka annatte mun hehkuttaa <3
Oi ihanaa! Jatkoa odottelen
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
• UPDATE •

okei eli siis :D ollaan juteltu sen kans nyt ihan sika paljon kaikkee ja tiiän siit jo tosi paljonn! se myönti et on kiinnostunu musta enemmänki ku kaverina ja mäki sanoin tietty samann!! sovittii et puhutaan vp tuleval viikol ja pelataan myös yhes jotai dceen välityksellä. juteltiin äänäreil ja oikeesti aina ku kuulen sen äänen ni maha heittää volttiaa, en kestäää :> ja hei kiitos kaikki ihanat jotka annatte mun hehkuttaa <3
Jess huippua!! <33
Oon niin ilonen sun puolesta!
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
53
Reaktioarvo
119
• UPDATE •

kiitos kaikille jotka on seuraamassa tätä keskustelua ja antaa mun iloita tästä asiasta haha :D

mutta siis, tänään tosiaan puhutaan videopuhelua ja pelataan yhes tulevalla viikolla, ollaan ahkerasti nyt snäpätty ja hän kysy et puhutaanko ystävänpäivänä koska ei voida nähdä sillonn :> hihii ihanaa olla ihastunu
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
• UPDATE •

kiitos kaikille jotka on seuraamassa tätä keskustelua ja antaa mun iloita tästä asiasta haha :D

mutta siis, tänään tosiaan puhutaan videopuhelua ja pelataan yhes tulevalla viikolla, ollaan ahkerasti nyt snäpätty ja hän kysy et puhutaanko ystävänpäivänä koska ei voida nähdä sillonn :> hihii ihanaa olla ihastunu
Awwwww, en oikeesti kestä!
Vähän ihanat! <33
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
• UPDATE •

kiitos kaikille jotka on seuraamassa tätä keskustelua ja antaa mun iloita tästä asiasta haha :D

mutta siis, tänään tosiaan puhutaan videopuhelua ja pelataan yhes tulevalla viikolla, ollaan ahkerasti nyt snäpätty ja hän kysy et puhutaanko ystävänpäivänä koska ei voida nähdä sillonn :> hihii ihanaa olla ihastunu
Oi ihana kuulla tälläsiä ihastis juttuja ja et jutteöette sen jätkän kaa aktiivisesti
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
53
Reaktioarvo
119
• UPDATE •

okei eli puhuttiin eilen siis 21.00-23.00 puhelua eli noin 2h. Oltais puhuttu enemmänki mut oli pakko mennä nukkuu kun on arkii :(( Mutta siis! meil oli tosi rentoo ja puhuttii tosi paljon kaikesta ja hän on niin söpö etten kestä <33 puhutaan varmaan tänäänki ja snäpätää lisää mutta joo hyvin menee! lisäks eilen kun mulla tuli vähän riitaa yhden mun kaverin kans ni hän kuunteli mua tosi hyvinnn :>> oikeesti tää tunneeee
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
53
Reaktioarvo
119
• UPDATE •

Eli siis hihii! Kävin tänään mun kaverilla ja pelattii fortnitea (:D) ni se mun säätö sit kysyi et no pääseekö mukaan et hän päivittää pelin ja tulee mukaan. (puhuttiin samalla dceen kautta) Sitä ennen mun kaveri addas sen snäpis ja haluaa kuulemma nyt tehdä tästä mun ”tulevasta jätkästä” itselleen bestiksen :Dd olin vaan että selvä hah. no pelattiin siin sit siihen asti et jouduin lähtee kotiin. Sit koton tein läksyt ja kävin suihkus ja sit se soitti ja puhuttii jotain päälle 3h. Meil oli ihana puhelu taas, ja selvästi sellai flirtti välil näky et kiusattii toisiamme just ja tällee ja joo en vaan kestä :D Tänää puhutaan taas illalla haha
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja