Ärsyttää ku mun perhe kiusaa mua siitä kun pelkään ajaa pyörällä jos satula on liian korkealla

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Kiusaamisen syy on joko mun lyhyys tai sit se, että opin ajaa pyörällä ilman apurattaita vasta ala-asteella ja sit ne pitää mua varmaan imbesillinä sen takia ja vielä yhdistävät senkin imbesilliyyteeni kun en uskalla ajaa pyörällä jos penkki on liian korkealla. Haluun et pystyn seisoo toisella jalalla sillee et samalla toinen persposki on penkissä ja toinen jalka vastakkaisella polkimella. Et sori vaan jos haluun tehdä oloni turvalliseksi, ei sen pitäis olla kenenkään ongelma vittu.

Joku perheenjäseneni säätää aina mun pyörän istuimen tosi korkealle eikä sanominen auta. Ei kaikille sovi tosi korkea istuin. Pyörän korkeus on oikea silloin kun jalat koskee hieman maata, liian korkea penkki voi kipeyttää selän. Vittu mä osaan ajaa pyörää mut mä haluun kans tuntee oloni turvalliseksi ja varmaksi sitä ajaessa. Pelkään ajamista ja liikennettä muutenkin. Meen aina paniikkiin jos joku pienikin asia on pyöräilyssä pielessä.
Saatanan hurjapääksi en ryhdy enkä muuta käytäntöjäni vaikka maksettas.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Jos tämmönen vittuilu on normaalia niin ryhdyn erakoksi enkä aio tavata ihmisiä koskaan
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
717
Reaktioarvo
827
Hitsaa penkki kiinni, ei paljon säädellä.

Mä en uskalla ajaa pyörällä ollenkaan, nykyään pelkään pyöräilijöitä jo autolla liikkuessa ku täällä ne sinkoilee ympäriinsä kymmenen vinttikoiran vauhdilla eikä hidasta risteyksiin.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Tuo on tosi syvältä, että naureskellaan toisen varovaisuudelle. Minun mielestä siinä ei ole mitään imbesilliä, että omaa hyvän itsesuojeluvaiston ja täten välttää tapaturmat. Päinvastoin, se on nimenomaan fiksua. Itsekin tunnen pyörän selkään nousemisen epämiellyttäväksi, jos penkki on liian korkealla plus omaan muutenkin huonon tasapainon, joten mun pitää aina laittaa oikeanpuoleinen poljin ylös, jotta siitä on helpompi lähteä liikkeelle ja se on opittu tapa. Siis ihan muutenkin, vaikka penkki on sopivalla korkeudella.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Tuo on tosi syvältä, että naureskellaan toisen varovaisuudelle. Minun mielestä siinä ei ole mitään imbesilliä, että omaa hyvän itsesuojeluvaiston ja täten välttää tapaturmat. Päinvastoin, se on nimenomaan fiksua. Itsekin tunnen pyörän selkään nousemisen epämiellyttäväksi, jos penkki on liian korkealla plus omaan muutenkin huonon tasapainon, joten mun pitää aina laittaa oikeanpuoleinen poljin ylös, jotta siitä on helpompi lähteä liikkeelle ja se on opittu tapa. Siis ihan muutenkin, vaikka penkki on sopivalla korkeudella.
Joo ne naureskelijat todistavat ehkä jotain muuta ku fiksuutta kun nauravat varovaisuudelle.
Itsekin aina laitan toisen polkimen ylös koska helpompi on lähtee liikkeelle.
Mulla on oltava aina vasen poljin ylhäällä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,660
Reaktioarvo
6,520
Tääh, siinä penkin säätöhommassa on nimenomaan se ideana et sen saa sopivalle korkeudelle eikä esim. kaatuminenkaa satu välttämättä yhtä pahasti ku saa jaloilla tukea nopeasti
Aika ilkeetä kiusata tommosesta D:<
 
Ylös Pohja