ärsyttää kun kesäloma loppuu :/

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
jos voisin koskaan olla menemättä kouluun tai töihin, olisin onnellinen.
tulis tylsää, mut ainaki sais ihan mitä vaan keksiä tekemistä, eikä tarviis herätä aikasin ja lähtee kärvistelemään.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Joo ei kans toi koulu houkuta. Näkeehän siellä frendei, mut ihan yhtä paljon näkee idiootteja ja pitäs koittaa opiskellakki jotai
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Ärsyttää, kun kesä ylipäätään loppuu. Alkoi myöhässä ja loppui liian aikaisin säiden puolesta.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Tää kesä on menny ihan liian nopeesti, enkä oo taaskaan saanu tehtyä loman aikana mitään järkevää, ja sit vielä pitäs koulua jaksaa.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Itse voisin jatkaa töissä (työaikani on ollut koko kesän 5.50-14.00, sekä muutoin heräisin varmasti tuolloin kahdelta ':D). Työt eivät vie aikaa tuon kahdeksan tunnin jälkeen ja aina illat vapaana (iltavuoroa lukuunottamatta)...

Koulussa koko vapaa-aika menee läksyihin. Ei kiitos ::D
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Itse voisin jatkaa töissä (työaikani on ollut koko kesän 5.50-14.00, sekä muutoin heräisin varmasti tuolloin kahdelta ':D). Työt eivät vie aikaa tuon kahdeksan tunnin jälkeen ja aina illat vapaana (iltavuoroa lukuunottamatta)...

Koulussa koko vapaa-aika menee läksyihin. Ei kiitos ::D
kauheen aikasin alkaa D:
hyvä pointti, toisaalta ammattikoulussa ei tuu kauheesti läksyjä
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Ite alotan ihan uudessa koulussa niin jännittää ihana sikana. Sais tää kesäloma vielä hetken jatkua munkin puolesta. :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No, mä en ookkaan enää peruskoulussa niin koulussa on kivaa ja meillä on oikeesti tosi pitkä kesäloma, ku se alko jo 23.5. ja päättyy vasta 15.8. niin kun ei oo mitään kesätöitä ja kaverit ei aina ehi nähä niin kyllä sitä tässä alkaa pikkuhiljaa vähän tylsistymään.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
No, mä en ookkaan enää peruskoulussa niin koulussa on kivaa ja meillä on oikeesti tosi pitkä kesäloma, ku se alko jo 23.5. ja päättyy vasta 15.8. niin kun ei oo mitään kesätöitä ja kaverit ei aina ehi nähä niin kyllä sitä tässä alkaa pikkuhiljaa vähän tylsistymään.
tosi hyvä että sulla on koulussa kivaa :) mulla ei oo tähän mennessä ollu, peruskoulun jälkeenkään..
mulla kesäloma kesti n.2,5 kuukautta ja vielä oisin halunnu jatkaa, vaikka välillä tylsistyttääki.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
tosi hyvä että sulla on koulussa kivaa :) mulla ei oo tähän mennessä ollu, peruskoulun jälkeenkään..
mulla kesäloma kesti n.2,5 kuukautta ja vielä oisin halunnu jatkaa, vaikka välillä tylsistyttääki.
Ooo voi vitsi. :( Mulla siis ku ei oo läksyi eikä kokeita ja koulus aina tapahtuu kaikkee hauskaa ja rakastan mun alaa niin tykkään olla siellä, mutta kaikilla tosiaan ei oo niin. :/
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
kauheen aikasin alkaa D:
hyvä pointti, toisaalta ammattikoulussa ei tuu kauheesti läksyjä
Onhan tuo aikaisin, toisaalta itseä se ei häiritse!
No juuh, amiksessa varmasti läksyjen määrä vähäisempää... Kyllä varmasti kesäloma on silti lomaa ja paljon mukavampaa :3
 
Ylös Pohja