Ärsyttää kun mikään paikallinen pizzeria ei ole auki juhannuksena

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oisin halunnut pizzerian pizzaa juhannuksena eikä lähimmässä kotipizzassa oo kuljetusta eikä mulla oo autoa eli ei sit. Noh, aattelin sit pelastaa päiväni pakastepizzalla, mutta mun asuntolassa ei oo uunia ja alakerrassa ois, mutta en pääse sinnekään, koska avain alkoi reistailee. Nyt koitan paistaa tota pizzaa pannulla ja nälkä on kova. Toivottavasti tästä jussista tulis hyvä silti, on muutenkin jo tosi yksinäistä.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
261
Reaktioarvo
169
Juhannus on joo typerä kun mikään paikka ei oo auki. Me oltiin yllättyneitä kun ekana kaupunkijuhannuksena selvisi ettei edes baarit olleet juuri missään auki.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,481
Juhannus on joo typerä kun mikään paikka ei oo auki. Me oltiin yllättyneitä kun ekana kaupunkijuhannuksena selvisi ettei edes baarit olleet juuri missään auki.
Sekin on tyhmää, ettei ole edes kesäpäivän seisaus juuri koskaan, vaikka sitä juhlitaan!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,481
Mä ainakin asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista :D Maalla vanhempien luona taas on pizzeriat normaalisti auki juhannuksenakin.
Eli Helsinkinki kun on suurin niin asut joko Turussa, Tampereella tai kaupungiksi itseään väittäväksi Oulussa. Tai Kuopiossa, joka on Helsingin jälkein kaupungistunein kaupunki.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Oisin halunnut pizzerian pizzaa juhannuksena eikä lähimmässä kotipizzassa oo kuljetusta eikä mulla oo autoa eli ei sit. Noh, aattelin sit pelastaa päiväni pakastepizzalla, mutta mun asuntolassa ei oo uunia ja alakerrassa ois, mutta en pääse sinnekään, koska avain alkoi reistailee. Nyt koitan paistaa tota pizzaa pannulla ja nälkä on kova. Toivottavasti tästä jussista tulis hyvä silti, on muutenkin jo tosi yksinäistä.
No... mitä tuli? Ite oon kans joskus tehny pannulla ja ihan hyviä on ollut. Saa tosi rapean pohjan jos niistä tykkää 😁
 
Ylös Pohja