Olet siis Miisa Nuorgam?Sitä että olen itsekäs ja en tiedä mitä sanoa ja koska
Itsehän en jarruttaisi, jos tuo rasisti tulisi kohdalle.Valitettavasti en ole saamelainen somevaikuttaja, muuten yhtäläisyyksiä on joitakin
Piti lopettaa hänen seuraaminen kun alkoi ärsyttämään jossain kohti
moodSama. Olen aina sosiaalisesti niin kömpelö, että ihan ahdistaa. Olen menossa viikonloppuna asuntonäyttöön ja siellä varmaan pitäisi käyttäytyä luontevasti eli katsoa silmiin, puhua kuuluvalla äänellä ja selkeästi, nyökätä ja olla vakuuttava. En osaa, mikä johtunee autismista, mutta rääh, on rankkaa.
Muista vaihtaa sisäkenkiin, kun menet asuntoon. Vaikka jotkut ballerinatossut mukaan.Sama. Olen aina sosiaalisesti niin kömpelö, että ihan ahdistaa. Olen menossa viikonloppuna asuntonäyttöön ja siellä varmaan pitäisi käyttäytyä luontevasti eli katsoa silmiin, puhua kuuluvalla äänellä ja selkeästi, nyökätä ja olla vakuuttava. En osaa, mikä johtunee autismista, mutta rääh, on rankkaa.
Ehkä se faghagina olo on niin raskasta..ja ehkä tutut ihmiset ei loukkaannu kun olen niin itsekeskeinen kun ne tietää etten osaa
Jos pidät itseäsi burgerina, niin tapaa joku päivä Läski-Sami. Jumalauta siinä on sitä burgeria, että ei edes keskivertojenkki vedä niin paljoa edes light-colalla.Oon aspa ja burgeri, pelkään ihmisiä ja puolet ajasta en tiedä miten pitäisi käyttäytyä mutta ihan hyvin mä vedän
Kiitos neuvosta, mutta jätin kengät eteiseen ja olin sukkasillani. Joka tapauksessa asunto meni minulta ohi. D;Muista vaihtaa sisäkenkiin, kun menet asuntoon. Vaikka jotkut ballerinatossut mukaan.
Snif snifKiitos neuvosta, mutta jätin kengät eteiseen ja olin sukkasillani. Joka tapauksessa asunto meni minulta ohi. D;