Ärsyttää olla sosiaalisesti kömpelö

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
Oispa sosiaalisten tilanteiden osaamista ja sosiaalista älykkyyttä(+tunneälyä)

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
Valitettavasti en ole saamelainen somevaikuttaja, muuten yhtäläisyyksiä on joitakin

Piti lopettaa hänen seuraaminen kun alkoi ärsyttämään jossain kohti
Itsehän en jarruttaisi, jos tuo rasisti tulisi kohdalle.

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
814
Sama. Olen aina sosiaalisesti niin kömpelö, että ihan ahdistaa. Olen menossa viikonloppuna asuntonäyttöön ja siellä varmaan pitäisi käyttäytyä luontevasti eli katsoa silmiin, puhua kuuluvalla äänellä ja selkeästi, nyökätä ja olla vakuuttava. En osaa, mikä johtunee autismista, mutta rääh, on rankkaa.

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
Sama. Olen aina sosiaalisesti niin kömpelö, että ihan ahdistaa. Olen menossa viikonloppuna asuntonäyttöön ja siellä varmaan pitäisi käyttäytyä luontevasti eli katsoa silmiin, puhua kuuluvalla äänellä ja selkeästi, nyökätä ja olla vakuuttava. En osaa, mikä johtunee autismista, mutta rääh, on rankkaa.
mood

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
Muista vaihtaa sisäkenkiin, kun menet asuntoon. Vaikka jotkut ballerinatossut mukaan.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
924
Parempi vaan pyöriä tuttujen ihmisten ympärillä ettei tarvitse kuormittaa itseään aina tutustuen uusiin ihmisiin.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
Oon aspa ja burgeri, pelkään ihmisiä ja puolet ajasta en tiedä miten pitäisi käyttäytyä mutta ihan hyvin mä vedän
Jos pidät itseäsi burgerina, niin tapaa joku päivä Läski-Sami. Jumalauta siinä on sitä burgeria, että ei edes keskivertojenkki vedä niin paljoa edes light-colalla.

Ylös Pohja