Aihe vapaa Ahaha tulee pakko-oireita siit et pitäs olla hyvä ihminen

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,011
Reaktioarvo
2,899
En mä edes halua olla hyvä ihminen, en ainakaan jos se on suorittamista. Sen takia en meinaa kestää edes lukee tota "kulttuurinen omiminen" keskustelua.

En todellakaan jaksa ajatella näitä asioita. En todellakaan jaksa tehdä mitään ollakseni hyvä ihminen. En edes halua. Oon mieluummin itsekäs ja yritän selvitä omasta elämästä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,011
Reaktioarvo
2,899
Huoh tämäkin on kyllä yksi vittumaisimmista oireista. Se tunne ku ei pysty saamaa sitä ajatusta pois että aina pitäs olla tekemässä kaikki hyvin ja oikein. Mutta en mä halua :D ei mua kiinnosta. Liian vaivalloista. En mä jaksa yrittää mitää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,011
Reaktioarvo
2,899
Ihanaa, just tän takia inhoon välil tommosii kesui ku ne triggeröi mulla näitä oireita. En taas tajunnu et ois pitäny olla avaamatta koko kesu. Mutta ne oireet ny voi tulla muidenkin asioiden takia et emt sitten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,011
Reaktioarvo
2,899
Mut joo, todellakin inhoon sitä valitusta et kaikki on muka rasismia. Jotkut asiat varmaan on rasismia mutta joka ikinen pieni asia ei voi olla rasismia. Mikää ei vittu ikinä riitä. Tekee vaa mieli sanoo et olkaa välil hiljaa. En minäkään vingu joka asiasta biseksuaalina vaikka voisin. Voisin vinkua joka ikinen kerta siitä kun biseksuaalit esitetään (vaikkapa läpällä) yliseksuaalisessa valossa, mutta en vingu. Ensinnäkin mulla on muutakin mietittävää ja toiseks en jaksa, kolmanneks ei kiinnosta niin paljon että joka asiasta pitäs valittaa. Tai okei, valitan varmaa monesti ja toi nyt on kyl sellane ikävä stereotypia mut ei sekään nyt must maailmaa silti kaada. Mut sitä mä en kyllä ymmärrä alkuunkaan et yritetään puuttua toisten pukeutumiseen tai hiustyyliin. Se on perseest. Hmm hmm. En tiiä. Ei toi kyllä oo rasismia mun mielestä vaikka kuinka se väännettäis rautalangasta meitsille. Tai ainakaan se ei oo mikään iso juttu.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Mut joo, todellakin inhoon sitä valitusta et kaikki on muka rasismia. Jotkut asiat varmaan on rasismia mutta joka ikinen pieni asia ei voi olla rasismia. Mikää ei vittu ikinä riitä. Tekee vaa mieli sanoo et olkaa välil hiljaa. En minäkään vingu joka asiasta biseksuaalina vaikka voisin. Voisin vinkua joka ikinen kerta siitä kun biseksuaalit esitetään (vaikkapa läpällä) yliseksuaalisessa valossa, mutta en vingu. Ensinnäkin mulla on muutakin mietittävää ja toiseks en jaksa, kolmanneks ei kiinnosta niin paljon että joka asiasta pitäs valittaa. Tai okei, valitan varmaa monesti ja toi nyt on kyl sellane ikävä stereotypia mut ei sekään nyt must maailmaa silti kaada. Mut sitä mä en kyllä ymmärrä alkuunkaan et yritetään puuttua toisten pukeutumiseen tai hiustyyliin. Se on perseest. Hmm hmm. En tiiä. Ei toi kyllä oo rasismia mun mielestä vaikka kuinka se väännettäis rautalangasta meitsille. Tai ainakaan se ei oo mikään iso juttu.
Se valitus on pelkkää vallankäyttöä, yleensä joukolta luusereilta joilla ei ole koskaan ollut elämässään muuta kuin kyyneleet.
 
Ylös Pohja