Mielenterveys Ahdistaa tän suunnittelu

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
En tiä mihin kategoriaan ees laitan mut mul on synttärit tulos ja vähä niinku sovin jo joidenki kans et tehtäis jotain toiminnallista ja erilaista. Se mitä olin aatellu ei onnistu koska se paikka mihkä oltais menty ei ookkaa auki joululomal ja ny stressaan.

En oo tehny ihmisten kans mitää pitkää aikaa ku kukaa ei kutsu mua mihinkää ja en oo koskaa oppinu kutsuu ketää meille ku en tiä mitä niiden kans teen. Lisäks ne joiden kans haluisin tehä jotai ei tunne toisiaa. Haluisin kerranki tehä porukalla jotai mut suunnitelmat ei toteudu ja vähä niinku koko fiilis tähä juttuu on menny. Tähän päälle viel sellane salaa kehittyny sosiaalisten tilanteiden kammo. Haluun juhlistaa jotenki mut en haluu olla huomion keskipiste :). Siks joku yhteistyötä vaatinu ohjelmanumero ois hyvin ryhmäyttäny toisillee vieraita ihmisiä ja ei oltais oltu meillä kotona vaa muualla nii siitä ei ois tullu myöskää painetta.

Mitä mä teen?? Turhauttaa ja ahdistaa. Tiiän et kadun myöhemmin jos perun koko jutun. Täytän vaan kerran elämäs 18.

Nii ja siis en haluu juoda.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Mä vaan keräisin koko porukan kasaan ja mahdollisuuksien mukaan tekisin jotain seuraavista:
- pitkä kävelylenkki
- lumiukkojen ymv. rakentelu
- autopiknik
- kaikki meille --> lautapelejä, leffa, lapsuudesta tuttuja leikkejä/pelejä?
- kahvilakäynti + leffaan meno

Toki noissa kaikissa on omat ongelmansa: säätila voi vaan muuttua yllättäen, koronarajotukset rajottaa ja kotiin kutsuminen ei tunnu olevan sulle mieluisaa. Mä miettisin asiaa kuitenkin myös niin, että ei ne 18v synttärit loppujen lopuks oo maailman tärkein asia, ja voithan sä vaikka juhlii 20v synttäreitä isommin, jos nää 18v synttärit ei toimikaan niinku oot suunnitellu
 
Ylös Pohja