Mielenterveys Ahdistaaa

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
joudun maanantaina kouluun ;-; onneksi on vaan 3h koulua mutta silti, jos saisin päättää ottaisin vielä kaksi lomaviikkoa lisää.. en kestä olla siellä, tuntuu että jokainen kuiskaus liittyy muhun. mua myös pelottaa et saan taas sen jonku ihmeellisen pelkoahdistuskohtausasian minkä kerran sain koulussa
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
:c

Kohdellaanko sinua koulussa kaltoin? Vai ahdistaako se vain yleisesti, mikä tietysti on siltikin täysin hyväksyttävä ja harmillinen syy ahdistua.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mulla on tiistaina ja keskiviikkona pakollisia läsnäoloja. Ahdistaa jo nyt, enkä pystynyt nukkumaan kunnolla viime yötä niiden takia. Eikö teillä oo etämahdollisuutta? Kannattaa kysyä siitä opettajalta. Jotkut meidän opettajat laittaa zoomin päälle, vaikka olisivatkin koululla. D: Tsemppii
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
:c

Kohdellaanko sinua koulussa kaltoin? Vai ahdistaako se vain yleisesti, mikä tietysti on siltikin täysin hyväksyttävä ja harmillinen syy ahdistua.
ei fyysisesti, mutta pojat naljailee osaksi mun lyhyydestä ja mistä vaan keksii. tytöt ei kiinnitä mitään huomiota. mulle on sanottu (luokkalaiset) että oon liian tyttömäinen poikien joukkoon ja liian poikamainen tyttöjen joukkoon..oon myös parempi muita monessa asiassa ja mua sen takia pidetään täyshikkenä D:
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Mulla on tiistaina ja keskiviikkona pakollisia läsnäoloja. Ahdistaa jo nyt, enkä pystynyt nukkumaan kunnolla viime yötä niiden takia. Eikö teillä oo etämahdollisuutta? Kannattaa kysyä siitä opettajalta. Jotkut meidän opettajat laittaa zoomin päälle, vaikka olisivatkin koululla. D: Tsemppii
meillä ei oo mitään etämahollisuuksia :( toisaalta mahollisesti ollaan etäkoulun partaalla, on sellanen tunne kyllä. sitten taas varmaan (jos etäkoulut alkaa) muutun tehtävät tekeväksi haamuksi niinkuin lähes vuosi sitten
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
meillä ei oo mitään etämahollisuuksia :( toisaalta mahollisesti ollaan etäkoulun partaalla, on sellanen tunne kyllä. sitten taas varmaan (jos etäkoulut alkaa) muutun tehtävät tekeväksi haamuksi niinkuin lähes vuosi sitten
Olispa kaikissa kouluissa kummatkin vaihtoehdot. En ees tajua miksi ei olis, koska se ei oo kellekään lisävaivaa.

Onko sulla muuten mitään rauhoittavia tai muuta apua tohon? Mulla oli tosi kovaa ahdistusta lukiosta ja sain propraalia siihen. Se on toiminut ihan ok. D:
 
Ylös Pohja