Mielenterveys Tekis mieli vaan hypätä

Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Ahdistaaa niin paljon, en pysty tähän enää, en pysty ees itkee, tää on vaan jatkunu liian pitkään eikä kukaan välitä. Kukaan ei nää että oon ihan hajalla. Eikä tää koulustressi auta asiaa yhtään. Kunpa pystyisin puhuu ees jollekin, mutta ei mulla oo ketään. Oon vaan niiin yksin. En oo saanu tänää tehtyy mitään, koska oon vaan yks iso epäonnistuja. Epäonnistun ihan kaikessa. Kunpa voisin vaan lopettaa tän...
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
tääl on ihmisiä, jotka kuuntelee! aina löytyy joku, joka kuuntelee - jos ei muualta, niin täältä.

en osaa sanoo mitään tosi fiksua, mut pari asiaa ainakin osaan. et oo epäonnistuja, vaik se tuntuuki siltä. ei aina tarvitse saada asioita aikaan, varsinki sellasina päivinä, ku mieli on huonossa kunnossa. sinä oot tärkeä ihminen tälle maailmalle ja sulla on merkitystä. me välitetään!
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
tääl on ihmisiä, jotka kuuntelee! aina löytyy joku, joka kuuntelee - jos ei muualta, niin täältä.

en osaa sanoo mitään tosi fiksua, mut pari asiaa ainakin osaan. et oo epäonnistuja, vaik se tuntuuki siltä. ei aina tarvitse saada asioita aikaan, varsinki sellasina päivinä, ku mieli on huonossa kunnossa. sinä oot tärkeä ihminen tälle maailmalle ja sulla on merkitystä. me välitetään!
Kiitos ihanasta viestistä<3
En vaan tiiä mistä täältä sitten löytyis kuuntelijoita, mutta hyvä tietää jos löytyy
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kiitos ihanasta viestistä<3
En vaan tiiä mistä täältä sitten löytyis kuuntelijoita, mutta hyvä tietää jos löytyy
ilo on mun puolella! D: jos joskus on jotain sydämellä, niin kirjota vaan tänne varasijaan jonnekin. silloin niitä löytyy!
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
ilo on mun puolella! D: jos joskus on jotain sydämellä, niin kirjota vaan tänne varasijaan jonnekin. silloin niitä löytyy!
Usein mun viestit vaan sattuu hukkumaan muiden mukana jonnekin syövereihin. Mutta tärkeintä on että saan purettua ajatuksia tänne. Ja siis kiitos<3
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Usein mun viestit vaan sattuu hukkumaan muiden mukana jonnekin syövereihin. Mutta tärkeintä on että saan purettua ajatuksia tänne. Ja siis kiitos<3
joskus ikävä kyllä käy niin D: mut ei onneks aina! esimerkiks ny tänne löys minä ja kilowattituntimittari. tääl on välil vähän hiljasempaa, ni sillon varmaa viestit hukkuu helposti sit ku tulee jotain uusia D:
 
Ylös Pohja