Ihastuminen Ahh ihastuispa...

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
En tiiä miksen ihastu. En ehkä oo tähän mennessä vielä kertaakaan ihastunut oikeesti(tai siis että en ole laskenut ihastumiseksi)
Miten mä ikinä löydän ketään jos en ikinä ihastu yhyy....okei oon tosi nuori vielä ja on aikaa ja niin edelleen mutta yyhhhyy jos tää jatkuu nii oon loppu elämäni yksinD:

+vois sellanen olla kiva nytkin mutta ei paineita...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Ei siis sillä että olisin välttämättä mitenkään valmis suhteeseen tai mitääb
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Olen itse sitten myös sellainen joka ihastuu helposti ja myös vaihtaa sitä ihastustaan niin lennosta etten pysy omien ajatusteni kanssa edes perässä. Hiukan raskasta.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Olen itse sitten myös sellainen joka ihastuu helposti ja myös vaihtaa sitä ihastustaan niin lennosta etten pysy omien ajatusteni kanssa edes perässä. Hiukan raskasta.
Toi on varmaan pahempi jopaD:
Mä haluan sellaisen kunnollisen ihastuksen joka on vielä realistinen elikkä ei mihinkään Tony starkkiin thanks
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,150
Reaktioarvo
5,470
Voisin antaa mun ihastumisen tunteet sulle, en voi sietää ihastumista koska kehitän aina kauheat obsessiot kyseiseen ihmiseen ja se jatkuu monta vuotta. :D Nykyinenkin ihastuminen on kestänyt kaksi vuotta, ja tää on mun skaalalla vielä aika lyhytaikainen.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Voisin antaa mun ihastumisen tunteet sulle, en voi sietää ihastumista koska kehitän aina kauheat obsessiot kyseiseen ihmiseen ja se jatkuu monta vuotta. :D Nykyinenkin ihastuminen on kestänyt kaksi vuotta, ja tää on mun skaalalla vielä aika lyhytaikainen.
Jos vaan osa siitä niin saavutetaan se kultainen keskitie:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Nii, jos teillä on eri käsitykset siitä mitä haluatte ja pystytte tarjoamaan, syvempi suhde ei välttis oo järkevää. Mutta siis enhän minä sinua tunne, joten suhtaudu mun ohjeisiin/ajatuksiin se huomioonottaen.
Niin no siis en oikein tiiä kavereita me ollaan just nyt mut ei sit tiiä mitä tästä tulee vai tuleeko mitään...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Miks ihmeessä sä haluat ketään jos et ole ihastunut? Eikö olis silloin just kiva olla yksin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Miks ihmeessä sä haluat ketään jos et ole ihastunut? Eikö olis silloin just kiva olla yksin.
No sehän siinä jännää onkin kun haluaisin ihastua ja olla suhteessa mutta en ole kokenut ainakaan voimakasta ihastusta niin en tiedä olisiko se vähän feikkiä sitten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
No sehän siinä jännää onkin kun haluaisin ihastua ja olla suhteessa mutta en ole kokenut ainakaan voimakasta ihastusta niin en tiedä olisiko se vähän feikkiä sitten
Oisit oikeest vaa onnellinen.. ihastuminen ei oo mitään kivaa.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Huh älä huoli, mulla kesti melkein 20 vuotta ennen kuin ihan tosissani ihastuin ja aloin jo epäillä kykyäni romanttisiin tunteisiin, mutta niin siinä vaan kävi että oikee ihminen osui kohdalle ja nyt oonkin sitten korviani myöten rakastunut :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Huh älä huoli, mulla kesti melkein 20 vuotta ennen kuin ihan tosissani ihastuin ja aloin jo epäillä kykyäni romanttisiin tunteisiin, mutta niin siinä vaan kävi että oikee ihminen osui kohdalle ja nyt oonkin sitten korviani myöten rakastunut :D
Voi että ihanaa onnea!:3
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
ite en oo ihastunu kehenkää noin kolmeen vuoteen, en tiiä mikä mua vaivaa mut noh eipä sitä sen enempää tarvii miettii
 
Ylös Pohja