Suhteet Ahistaa ku vanhemmat tappelee

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Ne haukkuu toisiaan ihan hirveillä nimityksillä ja huutaa niin että se kuuluu varmaan pihalle asti...
Mää en jaksa tätä
Ne vielä uhkailee toisiaan ja varsinkin iskä puhuu ihan kauheita
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
Ootko sanonu niille et toi on teille lapsille rankkaa? Tai pyytänyt lopettamaan? Toivottavasti he käyttäytys kunnolla taas, tsemppiä! <3
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
:( onko sulla sisaruksia joista saisit tukea tilanteeseen? Voitte yhdessä sanoa että toi ei ole ok, vanhempien tulisi tajuta ettei teidän lasten tulisi kärsiä tosta.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
@Suloindn @Freya

Meijän perheestä on tehty jo lastensuojeluilmotus ja meille pitäisi tulla apua.

Tällä hetkellä äiti ja iskä tappelee. Iskä melkeen nakkasi pullataikinan mun ja äitin päälle. Ja se melkeen kävi äitin päälle ja se huusi mullekki ja se syyttää äitiä kaikesta mitä se oikeesti ite on teheny mutta tuntuu ajattelevan että äiti tekee niin
Mua pelottaa olla täällä, yhen sanan kirjoittamiseen mennee monta sekuntia ku käjet tärisee ja itken
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
@Suloindn @Freya

Meijän perheestä on tehty jo lastensuojeluilmotus ja meille pitäisi tulla apua.

Tällä hetkellä äiti ja iskä tappelee. Iskä melkeen nakkasi pullataikinan mun ja äitin päälle. Ja se melkeen kävi äitin päälle ja se huusi mullekki ja se syyttää äitiä kaikesta mitä se oikeesti ite on teheny mutta tuntuu ajattelevan että äiti tekee niin
Mua pelottaa olla täällä, yhen sanan kirjoittamiseen mennee monta sekuntia ku käjet tärisee ja itken
Oikein paljon voimia ja tsemppejä! Toivottavasti saatte apua tilanteeseen. ♡
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Ihan kauhean rankkaa 💔 toivottavasti sinä ja koko perhe saatte apua tilanteeseenne. Jos sua ahistaa ja haluut jutella jonkun turvallisen ja kuuntelevan ihmisen kanssa, niin suosittelen koko sydämestäni valtakunnallista kriisipuhelinta. 09 2525 0111 on numero. Oon ite saanut sieltä monesti tukea vaikeisiin oloihin. Linjat on auki 24/7, eli sinne voi soittaa vaikka yöllä ❤️voimia kovasti!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Ihan kauhean rankkaa 💔 toivottavasti sinä ja koko perhe saatte apua tilanteeseenne. Jos sua ahistaa ja haluut jutella jonkun turvallisen ja kuuntelevan ihmisen kanssa, niin suosittelen koko sydämestäni valtakunnallista kriisipuhelinta. 09 2525 0111 on numero. Oon ite saanut sieltä monesti tukea vaikeisiin oloihin. Linjat on auki 24/7, eli sinne voi soittaa vaikka yöllä ❤️voimia kovasti!
Kiitos ihana 🥰
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
todella hirvee tilanne D:! miulla on kokemusta samasta, kun isä on narsisti. kun hän ja äiti oli vielä yhessä, niin ei hitto vie, mie ihan oikeesti pelkäsin että jotain pahempaa tapahtuu. sinuna tekisin lasun, sillä kenenkään ei pidä joutua kuuntelemaan ja näkemään tommosta omilta vanhemmiltaan tai yhtään keneltäkään. myös kriisipuhelimeen kannattaa aina soittaa ja olla yhteydessä vaikka terveydenhoitajaan tai psykologiin. muista ettei mikään oo siun syytä ja että kaikki järjestyy vielä. kaikkea hyvää siulle ja iso voimahali täältä!💗
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
todella hirvee tilanne D:! miulla on kokemusta samasta, kun isä on narsisti. kun hän ja äiti oli vielä yhessä, niin ei hitto vie, mie ihan oikeesti pelkäsin että jotain pahempaa tapahtuu. sinuna tekisin lasun, sillä kenenkään ei pidä joutua kuuntelemaan ja näkemään tommosta omilta vanhemmiltaan tai yhtään keneltäkään. myös kriisipuhelimeen kannattaa aina soittaa ja olla yhteydessä vaikka terveydenhoitajaan tai psykologiin. muista ettei mikään oo siun syytä ja että kaikki järjestyy vielä. kaikkea hyvää siulle ja iso voimahali täältä!💗
Meijän perheestä on jo tehty lasu joulukuussa
Mutta kiitos <33
(Mun on nykyään tosi hankala puhua muualla ku netissä ku kuraattori petti luottamuksen, ni siks en oo pystynyt mennee minnekkää psykologille tai millekkää :/)
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Yyh, itelläkin on ollut porukoiden kesken samanlaista riitelyä koko elämäni ajan. Eivät ole koskaan osoittaneet rakkautta toistaan kohtaan. Oon kuullut, et äitini meni isäni kanssa naimisiin vaan rahan takii...
Mut siis onks toi teilläkin jatkuvaa? Ja onks se vaan toisten nimittelyä ja huutelua? Nimittäin meillä ei oo koskaan ollut porukoiden kesken fyysistä väkivaltaa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Yyh, itelläkin on ollut porukoiden kesken samanlaista riitelyä koko elämäni ajan. Eivät ole koskaan osoittaneet rakkautta toistaan kohtaan. Oon kuullut, et äitini meni isäni kanssa naimisiin vaan rahan takii...
Mut siis onks toi teilläkin jatkuvaa? Ja onks se vaan toisten nimittelyä ja huutelua? Nimittäin meillä ei oo koskaan ollut porukoiden kesken fyysistä väkivaltaa.
Mun vanahemmat kyl rakastaa toisiaan
On se aika jatkuvaa, joskus esim viime kesänä oli melkeen koko kesän ajan kestävä tauko riitelyssä ainakin meijän lasten nähden, mut se sit on aina talviaikaan melekeen jokapäiväistä joskus. Yleensä on haukkumista ja uhkailua ja muuta huutamista mutta joskus ainakin tönivät toisiaan ja riuhtovat tavaroita toistensa käsistä ja iskä on ehkä lyönyt äitiä
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
53
Reaktioarvo
119
tiedän tunteen, ennen kun mun vanhemmat eros ni tappelut oli tosi rajuja (ei sentään fyysistä väkivaltaa mutta henkistä sitäkin enemmän) ja siitä on jääny itellekkin pelkotiloja. pystysiks lähtee sielt vaikka jonnekki kaverille tai asuuks sun sukulaisii esim mummua tai pappaa siin lähellä? tai lähe vaiks vaa ulos kävelee ja ota kuulokkeet mukaa ja kuuntele hyvää musaa?

tsemppii anyway, se helpottaa joskus mä lupaan <3
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
toivottavasti saatte apua. jos on joku tuttu, sukulainen tai joku kenen luokse voi mennä niin älä pelkää ottaa yhteyttä. <3

tsemppiä ja voimia ja rakkautta ja kaikkea sinne ihan kauheesti. oon pahoillani et joudut kestämään tollasta.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
toivottavasti saatte apua. jos on joku tuttu, sukulainen tai joku kenen luokse voi mennä niin älä pelkää ottaa yhteyttä. <3

tsemppiä ja voimia ja rakkautta ja kaikkea sinne ihan kauheesti. oon pahoillani et joudut kestämään tollasta.
<33
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Meijän perheestä on jo tehty lasu joulukuussa
Mutta kiitos <33
(Mun on nykyään tosi hankala puhua muualla ku netissä ku kuraattori petti luottamuksen, ni siks en oo pystynyt mennee minnekkää psykologille tai millekkää :/)
auts D: psykologin pitäs aina olla luottamuksen arvonen, ja jos hänen pitää (työnsä puolesta) vaikka ilmottaa siun vanhemmille jostain siun asioista, niin siitäkin täytyy kertoa siulle eikä tehä mitään selän takana. suosittelen sekasin chattiä (hmh, se ei kyllä aina oo kovin hyvä... välillä tuntuu kun puhuis seinälle D: mutta joskus miulle sattuu kohalle oikein empaattinen ihminen, joka auttaa)... toinen just tuo kriisipuhelin, kannattaa ainakin kokeilla sitä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
auts D: psykologin pitäs aina olla luottamuksen arvonen, ja jos hänen pitää (työnsä puolesta) vaikka ilmottaa siun vanhemmille jostain siun asioista, niin siitäkin täytyy kertoa siulle eikä tehä mitään selän takana. suosittelen sekasin chattiä (hmh, se ei kyllä aina oo kovin hyvä... välillä tuntuu kun puhuis seinälle D: mutta joskus miulle sattuu kohalle oikein empaattinen ihminen, joka auttaa)... toinen just tuo kriisipuhelin, kannattaa ainakin kokeilla sitä.
Sekasin-chatissa oon ollu jo aikasemmin, ja musta tuntuu et se korkeintaan helpotti oloa hetkellisesti vaan :(
Mutta kriisipuhelints vois ehkä kokeilla, vaikken oo mikään maailman paras puhelimessa puhuja
 
Ylös Pohja